Gå til innhold

dere skal i kveld da jenter??


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

jeg skal sitte og slappe av og se på tv, og serlfølgelig kose masse med lille gutt:)

 

lage meg mexikans gryterett, og kose meg med masse namme namm:)

 

sambo har dratt for og spille pc med kamerater... så jeg ble sittende hjemme jeg som vanlig....

 

men men .. deilig og ha litt tid alene med jonathan oxo:) bare kose oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi skal også være hjemme, se på tv og kose oss med lillegutt :)

mannen min er heldigvis ikke så opptatt av å være ute med kompiser lenger.. han trives som pappa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel sitte å se på tv som vanlig.. håper begge guttene sovner. Strikke lue mens jeg "glaner".

 

Det er ikke så ofte vi er ute etter at vi fikk barn. Selvfølgelig litt mer enn nå når vi har en baby i huset.

 

Sambo er heldigvis veldig hjemmekjær.. og det lille han går ut unner jeg han..

Han nekter meg aldri noe heller så det er veldig fint.

 

Man blir litt mer bundet når babyen er så liten.. dvs. jeg binder meg selv litt for jeg vil bare gi pupp og ikke flaske (slet så veldig med ammingen med føste og nå går det så bra, vil ikke ødelegge det). Har ikke så stor behov for å gå ut.. vi har hatt venner på besøk noen ganger, også går jeg i klubb etc. Så det er ikke bare hjemmesitting om dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Sitter her hjemme ser på grand prix, taster litt på data og dytter i meg Maryland cookie. Mannen min er på jobb og begge guttene sover :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi ordnet til dåp...skal ha dåp imorgen. Deilig å være ferdig med pådekking, pynting osv. Men skal være gla når det er ferdig imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemme aleine med snuppa.. hadde håpet ¨på at noen venninner hadde lyst til besøk eller å komme på besøk, men ingen kunne.. så da så jeg egentlig fram til en slapp av kveld med snuppelupp... men egentlig bare blitt supersliten siden hu har vært kjempeurolig...

 

men fått sett på grand prix da... er vel eneste.. å fått kastet i meg noen stykker med grandiosa:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hjemme med snuppa mi:)

Sambo er på julebord..litt sent ja..hehe

 

Har hatt besøk av ei venninne. Vi har baka brownies og spist d med masse is..nam nam

 

nå kiker jeg tv og snuppa mi sover:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...