Gå til innhold

Hjelp meg..vær så snill!! Jeg klarer ikke å stumpe røyken:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om flere her inne hadde turt å si de samme tingene, om de hadde stått ansikt til ansikt med hovedinnlegger.....anonymknapp og allting. Skjerp dere! Vis alminnelig folkeskikk. Det er slettes ikke bra å røyke som gravid, men det må være måte på hvordan man skal være i kjeften mot andre! Og man får ingen til å slutte å røyke med å være ufine mot dem!

 

Hvorfor kan dere heller ikke støtte opp og gi råd til folk som vil slutte, som faktisk denne dama gjør!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi gir jo råd! Vi sier SLUTT!!

Dessuten har jeg sagt akkurat det samme til folk jeg kjenner som har røykt. De har takket meg seinere fordi jeg var streng mot dem! Det er faktisk det eneste som hjelper! Dulling og dilling gjør bare at de får bedre samvittighet når de røyker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Dronninga av trampoline. Hadde alle vært som deg hadde verden vært et bedre sted:) Vil fortelle deg en ting som også er litt av din fortjeneste,dine gode ord og støtte. Jeg har IKKE røyka i hele dag!! juuhuu:) har ikke røyk i huset eller nærheten heller?Var heeeelt jævlig til å begynne med i dag og flyr nesten på veggen innimellom,men det blir bedre kjenner jeg!! har masse tyggis nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet desverre ikke hva du snakker om. sånt snakk har desverre bare motsatt effekt på meg. dere kan bare slutte å bry dere nå!! jeg er ferdig.

 

 

:) :) ha en fantastisk dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette kan kanskje hjelpe deg til å la være å ta flere røyk så lenge du er gravid iallefall.. :

HVA GJØR FOSTERET NÅR MOR RØYKER?

På ultralyd er det mulig å se hvordan fosteret reagerer når mor tar en sigarett. Bildene viser tydelig hvordan barnet krymper seg, som i en slags avmakt og fortvilelse. Barnets hjerte begynner å slå raskere. Bevegelsene blir mindre, og pustebevegelser endrer seg. De kan ble krampaktig raske en stund, for så å stoppe helt. Dette mønsteret kan vare i opp til halvannen time etter at mor har røykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært kjempeflink! Og det er DU som har klart det! Dra på biblioteket og lån den boka av Allen Carr, så føler du deg mye bedre med det å være uten røyken. Dette kommer til å bli en suksess :) Og lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe javel, så du røyker MER når vi skriver sånt?? jaha, hvem går det ut over? jeg spør igjen.... OSS??? eller BABYEN DIN? tenk deg om!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det hjelper å reise bort noen dager og få noe annet å tenke på. Var selv storrøker da jeg fant ut at jeg var gravid ble, klarte heldigvis å slutte samme dag. Reiste selv bort og det hjalp. Røyking dreier seg mye om faste rutiner og vaner- viss du prøver å stokke om på hverdagen din kan det hjelpe. lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...