Gå til innhold

Mannfolk og fest


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er mannen din ofte ute på lørdagen og tar seg noen øl m. kompiser, enten hjemme fester eller på byn? Min har vært på fest hver lørdag siden baby kom... hmmm. Gleder meg til det blir min tur ja! Føler meg litt ensom her alene med bebisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min samboer har ikke vært ute en eneste gang siden vi fikk barn. Tror ikke han savner det heller forsåvidt. Han er her med oss bare i helgene så da hadde det tatt seg ut om han ikke brukte den tiden på oss ja:)

Kan ta seg en øl eller et glass konjakk her hjemme da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er forestten hjemme hver kveld ellers da ;-) Blir nok litt misunnelig på at han kan feste og ikke jeg hehe. Barnslig jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sambo er avholds mann han da... så slipper det.. hehe men han er spile gal når det gjelder pc da.. så han er sitter ofte sammen med kamerater og spiller.. usj.. hater den spillingen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ,du er ikke barnslig! Mannen min er heldigvis IKKE ute på fest. Han er sjelden ute da, men jeg husker jeg ble skikkelig missunnelig når han var på fest en gang når jeg var gravid. Hadde SÅ lyst til å gå på fest selv... :-)

 

Neste helg skal jeg til ei venninne å drikke vin. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg var ofte misunnelig på ham da jeg var gravid og hvis det var artige fester jeg gikk glipp av:-) Har vært en orntli`festus jeg før jeg ble gravid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huffa meg Tess, spille galskap kan være like ille! Eksen min spilla masse x-box og pc ...og det var IKKE morro:-( Godt den tida er over ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo greit før jeg ble gravid at han var mye og spillte pc for da var jeg somregel på fest:) var mye på fest med venner før jeg ble gravid:)

 

men nå blir det IKKE mye mere hehe.. men en gang iblandt er ok.. sånn men noen mnd i mellom hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er ikke ute alene...det skjer ikke mer enn max 1 gang i året. Han liker best å kose hjemme... Synes det er deilig jeg at vi koser oss hjemme i helgene eller at vi gjør noe sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er ute på fest max 3-4 ganger i året.

 

Blir han invitert ut med noen kompiser må jeg nesten jage ham avsted :)))

Han har jo godt av litt sosialt liv også.

Men hver helg hadde nok ike jeg likt noe særlig heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har vært ute et par ganger etter at vi ble foreldre, men han drikker mye mindre når han er ute og kommer hjem mye tidligere. Jeg syns bare det er hyggelig at han er ute med kompiser. Og så har vi hatt venner på middag hos oss flere ganger, så det sosiale livet er fortsatt på topp for begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en veldig hjemmekjær mann som heller vil være hjemme med prinsessene sine så han har ikke vært ute på evigheter... Men det er selvfølgelig ikke noe problem når han har lyst til å ta seg en tur ut, og gleder meg til jeg skal ut med rockefoten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...