Gå til innhold

Hjelp, hva gjør jeg???

Anbefalte innlegg

Vi venter en gutt i Juni, men krangler om barnets navn. Jeg har bare ett navn som jeg syntes er kjempe fint og det ENESTE jeg har lyst til å bruke (navnet er selvfølgelig blitt veldig poppis nå men liker det veldig godt fordet). Problemet er at kameraten til samboeren min sin sønn har dette navnet, derfor nekter samboeren min å bruke det.Det er jo på en måte forståelig, men dette navnet har jeg snakket om at jeg vil bruke hvis vi skulle få en gutt en gang, mange år før kompisen sin sønn fikk dette navnet.Dessuten har jeg svært lite med dem å gjøre og alderforskjellen er stor mellom barna. Fikk ikke brukt navnet på vår første sønn heller og det syntes jeg var litt trist siden dette er favorittnavnet mitt. Hva syntes dere jeg/vi burde gjøre???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8172549-hjelp-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dobbeltnavn?

Husk at det er samboeren sitt barn også, og hvis han absolutt ikke vil bruke navnet, må du nok bare respektere det. Tenk om han ville påtvinge deg å bruke et navn du ikke ville bruke. Løsningen kan være å bruke dobbeltnavn, hvor dette navnet er det ene av to fornavn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...