Gå til innhold

Da er mensen endelig kommet etter SA og jeg krysser fingre for innsetting denne syklusen, men..

Anbefalte innlegg

.. jeg er litt stressa, for om syklusen min er som normat nå, vil jeg få EL lørdag om 14 dager!! Og da har jo klinikken stengt?

Kjære jenter, kan dere svare meg på dette:

1. Når er det innsetting ift positiv EL-test? (sykepleier kunne ikke svare?)

2. Og vet dere om noen klinikker som lar oss få innsetting selv om det er helg? (med frys)

(Pratet med sykepleier i hgsd i går, og jeg sa jeg kjente mensen kom i dag, og at jeg da hadde el om 14 dager akkurat. Hun kunne fortelle at hvis jeg kom til å ha el slik hver mnd måtte jeg gå på hormoner.. Er det ikke mulig å få et egg 'skutt' inn i helga altså:o( )

Kjenner jeg er ganske desperat etter å komme i gang nå ja.

klem Mali

Fortsetter under...

Ja, der kan du se. Er det ikke det ene, så er det jaggu det andre....

Pokker så uflax... Får håpe at du får det til på et vis. Dersom du går på det offentlige i Haugesund, så er jeg rimelig sikker på at de har fri i helgene.... Det virker jaffal slik når vi har vert der...

Kan ingen ting om dette ennå, for jeg går å venter på mensen etter SA, derfor lurer jeg på når fikk du besøk av TR etter SA`n?

Min gyn på sykehuset sa det kunne gå opp til 2 mnd...

Skal da til med mitt første fryse forsøk da...

Det er jo skikkelig typisk. Skjønner at du er utålmodig etter å starte nå, når det nærmer seg har man ikke mer tålmodighet igjen!

Men det kan jo være at du kan få hormoner så at du utsetter EL noen dager?? Vet ikke jeg altså, bare en tanke!

Dårlig av hun sykepleieren å ikke vite, kanksje du kan snakke med noen andre der?

mensen min regulerte seg helt etter SA'en, altså 28 dager etter jeg startet å blø fikk jeg mens. Nå er den mer punktlig enn den noen gang har vært, den har variert mellom 22-38 dager før...........

Lykke til klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...