Gå til innhold

Tredjemann på vei:-)høygravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har du slima? Hehe.. udelikat emne, men.. jeg har slima siden tirsdag eller noe nå.. og det gir seg jo aldri...

Va du på sjekk på føden eller vanlig kontroll?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å slime for et par uker uker siden, ikke så ille da men det blir bare verre å verre.... Og ja det gir seg jo aldri:) Jeg skifter truseinnlegg minst 5-6 ganger om dagen og truser et par ganger likevel er liksom "våt" hele tiden. Det var sjekk på føden, går til akupunktur hos ei hyggelig jordmor der og i går var det så stille å rolig så jeg jeg fikk en ekstra sjekk:)

Skrevet

Ok.. for det kommer ganske så masse slim her.. blir galen i halen..!

Må skifte jeg å.. og noen ganger er jeg redd jeg lekker å for det blir så utrolig vått, men hadde nok merka hvis det va gått.. er sånn at jeg nesten ringer føden å spør etter en sjekk for å se hvordan jeg ligger ann i løypa.. om det skjer noe eller hva..

Skrevet

Skjønner hva du mener med vått ja:) er usikker noen ganger selv jeg men nå er jeg jo sjekket og det slim ikke vann... Men du kan jo ringe føden og høre hva em sier :) Uansett skal man ikke lekke fostervann....

Skrevet

Nei men jeg tror nok det ville kommet mer vått om det va vann.. jeg hadde jo håpet at hvis jeg kom meg inn nå og va igang med modning så kunne dem strippe meg.. jeg er sååå sliten og lei nå.. orker ikke mer.. men det er vel ikke grunn nok.. ;p

Skrevet

Skjønner at du er lei..... Det er jeg også.... Jeg fikk tips om masse sex nå som jeg er moden... Og massere brystvortene.... Siden jeg får kynner av orgasme så kunne det lett føre til regelmessige sammentrekkninger som går over til rier....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...