Gå til innhold

sulten HELE tiden!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

d kommer jo ann på ka du spiser hver gang.hvist du bare spiser pizza,hamburgere,godis og slikt så legger du jo mere på dæ enn du treng.men æ vil ikke brydd mæ om d.man e jo gravid å ska kose seg md d man vil ha da :) æ spis lite men ofte,et knekkebrød nu og da.klarer ikke å ete så mye annet lengere.

• 2 uker senere...

Har det akkurat på samme måte. Jeg har før aldri klart å spise mye, men nå har jeg en apetitt som enhver fullvoksen mann ville vært stolt eller forundret over... Jeg er nå i uke 20 og har lagt på meg endel - men jeg har nok spist litt mye kake, dessuten var jeg ikke så stor før graviditeten. Prøver nå å ta meg litt sammen og spise mindre og litt sunnere, dvs kutte ned på snopet... Spiser mindre måltider og oftere, er blitt flinkere til å lage middager, ta med matpakke osv; planlegger mer. De sier jo at man egentlig ikke trenger å spise så mye mer når man er gravid, men det kjennes helt annerledes ut... Man skal spise for to i kvalitet ikke i kvantitet.... Skulle ønske magesekken min visste det...

jeg er i 12 uke nå og er også sulten hele tiden, jeg har ikke før gått fra bordet etter et måltid før jeg må ha noe mer mat. jeg blir kvalm og slapp viss jeg ikke spiser når jeg er sulten, men jeg har lært meg til å drikke mye, det hjelper. det er lurt å ha en pakke med mager drikkeyoughurt i kjøleskapet, det metter.eller drikk et stort glass van før du spiser. da orker du ikke så mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...