Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Helt nederst i underlivet- liksom inni der. Hva kan det være? Har ca. halvannen uke igjen til termin, og hodet er festet. Andre?
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 har akuratt det samme som deg! håper noen vet hva det kan være
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har slått meg til ro med at dette er nedpress eller at det er ebisen som forsøker å bevege på det festa hodet.. Er selv 40 uker imorra og har hatt dette et par uker.. det kommer som regel når lillegutt rører seg..
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Min jordmor sa også at det var nedpress... Jeg har igså hatt det slik flere uker... Faktisk merket jeg det første gang rundt uke 30... Nå er jeg enten 36 el 38, dem blir ikke helt enig:) Men i værtfall i dag har det vært helt ille. I tillegg er jeg plaget av vonde kynner og slimer veeeedig mye. Jeg hadde innvendig kontroll i går, og da fikk jeg beskjed om at livmorhalsen/munnen var helt myk og harbegynte å flate seg ut. og at vesla har glidd lenger ned i bekkenet. Så jeg kan vel bare i jiiipppi jeg driver og modner;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå