Gå til innhold

Farge/ stripe håret..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har en uke igjen til termin, og lurer på om det er skadelig å farge eller stripe håret?? (har ikke gjort det tidligere i svangerskapet.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei. det er ikke farlig. gjør det hos frisøren hvis du er redd.

Skrevet

Utifra hva jeg vet er det ikke farlig. Det som kan være litt kjedelig er at feks hvis man tar permanent kan krøllen bli dårlig, eller ved farge kan den bli noe annerledes pga hormoner el pigment eller noe sånt :o)

Skal ihvertfall ikke være farlig, så bare farg/strip i vei!!

Skrevet

Ikke farlig..faktisk er det utrolig deilig å se litt fix ut på håret før fødselen. Tenk på hvor mange bilder som blir tatt av deg og babyen så snart den er ute...herlig i ettertid å være flott nybakt mamma på bildene:-)

Skrevet

ikke gjør det sier jeg asså... har dårlig erfaring med farging og striping under graviditet. ikke fordi det er farlig, men håret kan få en kjemisk reaksjon.. det gjorde mitt :( det ble helt totalt missfarget, så jeg måtte klippe det kort og farge det mørkt.... ikke særlig morro.. vent heller til etter fødselen, så kan du freche deg opp litt da... Bare ett godt råd fra meg..

Skrevet

Hei.

Jeg farga håret i dag, men tok ut ALLE stripene i stripehetta og påførte farge, fremfor å gni inn hårfargen i hele hodebunnen. Ser ut som om jeg har farga hele håret! Bare et tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...