Gå til innhold

Tørr ikke slippe jubelen helt løs.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm i dag, tok en test nå å der ser jeg en svak strek...... Kanskje er jeg gravid, og det er på tide for vi har prøvd siden mai 2006.

Siden jeg ikke fikk testa med morgenurin, venter jeg til tirsdag før jeg tar en ny test og slipper jubelen løs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svak eller sterk strek... posetiv det vene.. så da gratulerer jeg deg .... jeg er blant de som testa selv svakt ut i par uker over ikm ved tidligere svangerskap... så gratulerer ..du er nok gravid ja

Skrevet

Jeg ble så glad nå du sa en strek er en strek. Samboeren kommer snart hjem fra jobb og jeg bare sitter her å smiler og ler.....

Skrevet

men du får gjerne lov å sende litt babystøv på min veg.. ikm til fredag jeg ... grøss.. tviler på det men hoppppe hopppe på at det sitter en liten norsk -svensk liten spire

Skrevet

Babystøv skal du få*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************Lykke til videre med prøvinga.

Skrevet

Du. Det fungerer sånn at enten er det positiv eller ikke.

Den er positiv. Jeg kunne SÅÅÅVIDT se en strek for snart to år siden (tida flyr....) og sånn var den i en uke. Nå leker det en liten gutt her ved bena mine:)

Skrevet

..aldri i verden om jeg hadde klart å vente til tirsdag da.. hehe.. GRATULERER. * stiller med rett under babystøvet som drysser ned.. x x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...