Gå til innhold

Tips om bilstol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :) Jeg hører egentlig til på DinBaby siden jeg fødte 4.januar, men jeg vil gjerne komme med et tips.

Bilstol med base!

Det er utrolig praktisk!!!

Med førstejenta hadde vi vanlig sete som måtte festes med sele hver gang vi skulle inn og ut av bilen. Denne gangen kjøpte vi ny bilstol, Akta Graco med base. Basen er festet i bilen, og det er bare å klikke på plass selve stolen :) Med ei på nesten tre fra før og litt kjøring, priser jeg meg lykkelig for den nye bilstolen hver gang jeg er ute og kjører. Baby blir roligere også, siden jeg kan feste og ta henne ut av stolen innendørs istedet for i bildøra med vind og vær stående rett på. JA, det er verdt de ekstra pengene!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høyra. Eg har nett funne ut at eg må ha ein slik base for å kunne festa setet i bilen min i det heile. Då er det greit å vita at det e mykje enklare...

Skrevet

Eller lei bilstol igjennom IF forsikring om du har. Da betaler du litt hver mnd. Så bytter du ut stolen etterhvert som barnet vokser..kjempekjekkt..

Skrevet

Må en være kunde i IF for å leie stoler?

Skrevet

Så bra!! Den har vi kjøpt allerede!!!

Skrevet

ka-ping:Hvilken type stol fra akta graco kjøpte dere da?

Skrevet

...Godt spm! Den står nemlig i butikken enda...sammen med det andre vi skal ha - venter fortsatt på vogna, var litt lang leveringstid. Syns det var like greit som å kjøre rundt m tomt bilsete... ser på lappen her at den koster 1890,- om det sier deg noe...Sport carbon er sikkert bare farge???

Det er bare å klikke den på basen i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...