Gå til innhold

lei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 30 nå, å jeg er så lei. vil at lillegull skl komme ut. Noen som har et godt råd for å få tiden til og gå? jeg har til og med startet nedtelling. BLIR GAL!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner akkurat hva du mener..jeg er også i uke 30 og er veldig lei..jeg har om møblert rommet og sant for og få tiden til og gå (flyttet alt med rumpen,løftet ikke noe) det fungerte den lille tiden det tok...følte at fram til no har tiden gått så fort, men no føler eg at det går bare treigere og treigere...

Skrevet

Eg er i veke 34 no og er egentleg ganske lei sjølv. Det som fungerer best for å få tida til å gå for min del er å tenka på at eg faktisk ikkje har tid til å føda enno. Skal på jobb i 2 veker til og etter skal eg gjera klart til babyen, besøka litt folk, laga fotoalbum, baka til å ha i frysen, vaska hus (?), gå til frisøren, lesa bøker.... Veit jo at eg ikkje kjeme til å orka alt dette her men syns det hjelper å kunna tenka på at eg har noko å gjera. Så kan eg heller bli gledeleg overraska om babyen ikkje kjeme 2 veke etter termin... Men eg gleder meg verkeleg til å møta den vesle babyen som er inni magen.

Skrevet

jeg har vært sykemeldt siden desember så har desverre ikke noe jobb no som kan få tiden til og gå =( og faren er i millitæret så er ikke så mye selskap i han heller...tror det som gjør at jeg er lei er fordi at jeg gleder meg sann..

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt siden 22 August. Å har en samboer som arbeider mye. Han arbeider som ambulansepersonell, så det er noen dager der man ikke ser mye til han. I tilegg har vi kjøpt et hus som skal totalrenoveres. alt skal rives av vegger innvenig og pusses opp. (snekkerne gjør mye da) men jeg må jo regne med at samboern min blir der og en del. ER SÅ LEI! det er så vanvittig kjedelig og gå hjemme hele dagen å ikke ha noe og gjøre. hoff

Skrevet

www.peekvid.com.

Genial side der man kan se serier, filmer, tegnefilmer+++ uten å måtte laste ned, bare å begynne å se:) Enjoy=)

Skrevet

Skal ikke akkurat si jeg ikke føler meg klar... Er en smule utålmodig merker jeg.. 23 dager igjen..

Den som sa at 3 trim går fort tok feil.................... hehehehhee...

Men det er uansett ikke mange ukene/dagene igjen jenter! Vi får bite tenna sammen..

Skrevet

Lei.. ???

E så lei at æ vil bare gråte en skvett her i dag...

Gjer opp no. Trur faken mæ det e bare innbilt svangerskap det her. Det e ingen baby, og æ dømt av en eller grunn tell å sitte trødd nedi den her sofa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...