Gå til innhold

Jeg kommer inn til dere her jeg endelig! :)

Anbefalte innlegg

Tok en test i morges . den var positiv!! siste mens var 9. januar :)

Hva gjør jeg nå? noe jeg ikke skal spise/ skal spise? ting jeg bør tenke på..?! jobber i barnehage så det med løfting blir et problem. men skal prøve så godt det lar seg gjøre å snike meg unna. hehe. uten at de jeg jobber med merker noe. når anbefaler dere å si i fra til jobben?

Mye ting som surrer i hodet mitt nå.. blir kjempe glad hvis noen kommer med tips og råd til meg :)

Fortsetter under...

Hei og gratulerer :o) Det er en herlig følelse!!!

Start med å ta Folat det er bra for babisen !

Ikke spise rødt kjøtt (altså Biffen må være "Well done") eller rå fisk - men ellers sunt og godt :)

Lykke til :)

Når er terminen?

Gratulerer så mye!! Spekemat skal du ikke spise, du bør unngå katter så godt du kan (katteekskrementer er visst veldig farlig) og vask grundig alt som kan ha jord på seg (grønnsaker og frukt). Ellers så tror jeg du kan stresse ned ang løfting på jobben. Jeg har en bror som er lege og han sier at løfting og annen fysisk aktivitet ikke finnes skummelt inntil magen begynner å bli større. Tror derfor ikke du trenger å bekymre deg for det inntil videre. Lykke til!!

Takk for kjappe svar dere :) jeg har termin i følge babyverden 19.oktober.

Gleder meg til jeg kan begynne å kjenne liv inni magen. det er skummelt og spennende å vite at noe skal vokse inni der. har ikke heelt skjønt at jeg er gravid ennå, men det kommer vel etterhvert :)

Annonse

GRATULERER!!!

Er så moro å se alle de nye gravide som kommer inn her :D *glise stort*

Tror man bare skal leve så sunt som man kan, men samtidig leve. Jeg er cocacoliker, men greier fint å holde meg under den ene litern om dagen :P

Ang mat og drikke som er nei og "fy", så står det meste her:

http://matportalen.no/Emner/Gravide

Jeg gleder meg litt over å ha begynt å så smått legge litt på meg *smiler* og teller dager til den store gullmedaljen til første milepæl i svangerskapet mitt.. Hehe.

LYKKE TIL Hufsa =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...