Gå til innhold

UKE 7 JENTENE!!!!!! Hvordan går det med dere???

Anbefalte innlegg

Jeg har en gooo følelse jeg også for oss uke 7 jenter.

For min del så har jeg en god følelse for at jeg er gravid, men jeg er redd for at det psyken som spiller meg ett puss.

Jeg har ømme brystvorter og ømmhet, stikkinger i magen...

Skal på apoteket på mandag og kjøpe tester, så får jeg se når jeg tester.

Klarer nesten ikke å vente!!!!!!!!

Fortsetter under...

Hei og hå jenter!!

Jeg begynte denne pp med en veldig god følelse... følte liksom på meg at denne mnd kom det til å klaffe! Hehe! Nå sitter jeg med litt blanda følelser;) Tror liksom det er noe der, hadde mensligneden smerter på begge sider noen dager etter EL som varte i ca en uke, men samtidig har jeg bestilt et nytt termometer, fordi det jeg hadde var så unøyaktig! Hehe! Får håpe det er bortkastede penger!!

Har IKM 15 feb, men pleier å beg å spotte 3-5 dager før TR, så det blir spennende å se om det begynner i morgen... Har egentlig tenkt å vente med å teste til etter IKM, men hvis jeg ikke beg å spotte spørs det om jeg klarer å vente så lenge!;)

Krysser alt jeg har (kan tilogmed krysse beina nå - EL er overstått;) for mange positive tester for IKM uke 7-jentene!!

Jepp! Da ble det vár uke...! er sá "heldig" at jeg har IKM den17/18 jeg da...! sá det blir en laaang uke! Skal teste 14 feb, bare for moro skyld, kan jo hende...?? hehe :-))

Null symptomer hittil- og det er jeg faktisk glad for! har aldri hatt symptomer ved graviditet. Og forrigen mnde stakk det báde her og der, hadde kjempe vondt i magen -og mest pá venstre side- og da kom jo tr! sá jeg ser positivt pá at jeg ikke har symptoemer ná! :-))

det er mange av oss her hvertfall, sá noen má jo fá klaff! :-))

Lykke til med testingen!!

heihei..jeg er i min 1 pp og hadde ikm i går den 10 feb....testa meg to dager før ikm som var negativ så regner emd å glid til 2 pp...tester kan jo vise feil før ikm så jeg tenkte teste i morgen hvis ikke tanta kommer i dag eller iløpet av dagen i mårrå....har dere prøvd lenge?

Hei :-) Jeg har ikm den 13-14 ca, hadde egentlig tenkt til å teste idag, men feiga ut - bedre å vente noen dager :-) Så er jeg over ikm. Jeg har vært "aktiv" prøver i fire mnd ca, men har ikke brukt p-pilla på over ett år, så det burde vel skje noe snart tenker jeg :))

Så spennende å være over ikm, å da:) Lykke til med testinga :))

Må si at jeg har STORE problemer med å få tiden til å gå!! Har IKM rundt 14, så jeg håper valentinsdagen blir ekstra romantisk i år :) Har kjøpt 5 gravid tester på nettet, så jeg er klar for å teste til uken. HAr jo selvfølgelig testet litt allerede, men bør klare vente til onsdag... Er øm i puppene og murringer, og er sååååå sikker på at det blir positivt resultat. Hehe, blir kanskje skuffet, men det er lov å håpe.

Lykke til alle dere andre valentinesdag testere :)

Annonse

Det er GODT jeg ikke er alene, hehe, har allerede svidd av en test som selfølgelig var heelt unødvendig på torsdag, 6 dager før ikm :) Hehe, har en test igjen pluss at jeg venter 5 nye i posten jeg å :-) Vet ikke om jeg skal ta den ene i morgen..! Vi får se hvor tålmodig jeg er ;-)

Lykke til t deg å!! ;-)

Tja,jeg har ikm rundt 16.feb. Går rundt med trykk nede i underlivet,såre brystvorter,litt ømme pupper og vond korsrygg. Har svidd av etpar tester allerede,men vet jo at det er for tidlig å teste enda....Sukk... Dagene går så sakte når en bare går rundt og venter!

Jeg har ikm 16 febr. Tror jeg skal vente til etter ikm og teste. Forrige periode testet jeg mange ganger, fordi jeg var overbevist om at jeg var gravid......Og så tror jeg at mensen er litt ustabil. Hadde eggløsning forrige helg, så da skal jo i utgangspunktet tr komme til helgen. Så kanskje jeg skal se om jeg klarer å holde meg til neste mandag.....

Uff, jeg tror nok tr er på vei. Tror den kommer i dag eller i mårra. Synes det er vanskelig å kjenne igjen menssymptomer, for det er lenge siden sist mensen - og tror det varierer litt fra gang til gang.

Er som sagt redd for at jeg plutselig kjenner at mensen kommer rennende. Har mer utflod nå, og i går kveld hadde jeg enormt med luft i maven og mensenkramper (tror jeg det var).

Så jeg må nok bare belage meg på at den kommer snart!

Jeg hadde tenkt til å teste på onsdag (den 14.02), men i dag har jeg spottet litt, så det ser veldig dårlig ut:( Jeg ble skikkelig lei meg da jeg var på do og så det. Er fortsatt lov å håpe, men..... Drit!!! Krysser fingre for dere andre som har IKM neste dagene:)

off, jeg har egentlig hatt en god følelse, men så i kveld på dag 26 av 28 kjenner jeg de dumme tante rød symptomene... dritt altå, og jeg har testet negativt da, så jeg siger vel sakte men sikkert over i en ny pp

men masse lykke til dere andre da :-)

Jeg har veldig vekslende følelser. Av til tenker jeg at jeg kan være gravid, mens i neste øyeblikk er jeg sikker på at jeg ikke er det. Det veksler også mellom å ha kjempelyst på positiv test og det å være litt engstelig for positiv test. Lillegutt får i disse dager sine første jeksler sover litt dårlig. Og når jeg står det supertrøtt midt på natten, så tenker jeg om jeg virkelig orker en til nå. Men da jeg besøkte en gravid venninne på lørdag ble jeg overveldende babysyk da jeg kikket på tøyet hun hadde kjøpt inn. Blir en spennende uke i hvert fall!

Annonse

jeg har vært SINNSYKT svimmel og kvalm i en uke nå...idag tidlig kasta jeg opp pga av det gikk helt rundt for meg da jeg skulle snu meg i senga..skulle tro jeg var dritings..aldri opplevd maken

men det er nok ikke pga av graviditet, for det er mange andre som har vært plaget også -søren og!! heh

ikm på onsdag

lyst teste snart, bare for å få ventinga overstått

har ikke så mye murring som jeg har pleid å hatt...tror jeg :|

Vekslende følelse her også, har hatt mye puppeaction denne pp, ømt og kjennes ut som de skal eksplodere innimellom, andre ganger klør det, og av og til kjenner jeg ingenting. Og utenom puppene har jeg ingenting som kan ligne på symptomer... Gruegleder til onsdag, tror jeg tar en test da. (Har ikm enten onsd eller torsd.)

Det ser jo ut til å bli en bra uke, for det er jo opptil flere som har fått positiv test allerede. Håper vi blir maaaaange som tester positivt denne uka!!!

Bare en liten kommentar til tyrjente76: det høres nesten ut som du kan ha virus på balansenerva. Det hadde jeg for et par år siden og da var jeg veldig svimmel og alt gikk rundt hvis jeg snudd brått på hodet eller jeg snudde meg i senga. Noen blir også kvalme da de har det

oh my god..virus på balansenerva..uuæææ

joa har vært inne på tanken, men siden de sa på legekontoret at flere har vært plaget med det samme, så avventer jeg situasjonen. men det blir ikke mye lenger. har vart en uke nå..:( skikkelig ekkelt

Høres skikkelig ubehagelig ut, tyrjente.... Om det bare er en spire som er årsaken til kvalmen og svimmelheten din, krysser fingra for det, jeg. :o) Jeg har IKM på lørdag, men har ingen symptomer, og ingen spesielt god følelse, så tror egentlig ikke det har skjedd noe denne gangen heller. Men håpet er ikke helt ute, for all del! :o)

Lykke til, alle sammen!

hei siss, ja det er ekkelt, men idag var jeg helt fin igjen da..merkelige greier..

lurer på om ingen symptomer kan være bra jeg...har vært det for endel her inne har jeg sett ;)

krysser for oss alle!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...