Gå til innhold

UKE 7 JENTENE!!!!!! Hvordan går det med dere???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg har heller ingen spesielle grav.tegn, men er jo ganske spent alikevel. Det er så lenge siden sist jeg var gravid, at jeg ikke engang helt hva hva jeg skal "titte" etter, men det er egentlig like greit :-)

Har IKM den 13/14, men har veldig lyst til å ta en test imorgen tidlig, så tror jeg gjør det..! Da finnes det liksom håp selv om den er neg. (hehe..) pluss at jeg får nye i posten noen dager etter ikm.. :-)

Annonse

ikm den 16 her .. ingen symtomer ..bare oppblåst i magen og plopper som baqre det lol i en uke nå hi hi martig ..men fqant aldrig noen el..tror den var dag 11 eller 11 jeg og hadde ikke oss noe før KVELDEN dag 12 så tviler jo på det .... sukk..kansje neste pp er måneden... men klart hoper jo at det sitter en spire for meg og alle oss i uke 7.. tenkt spira og nyforlovet samme mnd... sukk!!!!!!! det hadde hvert noe.. krysser fingrene ....

Jeg er vel akkurat en uke fra ikm nå og sitter her i sofaen med 2 ullpledd, sjal + en varmende laptop.. Fryser noe voldsomt + er grusomt trøtt for tida. Går jo an å håpe :)

Jeg skal krysse alt tenkelig for dere andre uke 7'ere, håper virkerlig det klaffer!

jupp..krysser alt som kan får bebiser til os alle...

hvert uten prv siden okt ...så nå er det bra synes jeg..nå kan den sitte... og jeg som har hvert blandt de heldige før i tiden og blitt gravid på 1-2-3 jaja nå får jeg igjen for det ..

Jeg håper jo...og krysser fingrene for oss alle - men er blitt bitt av fornuftighetsbasillen for min egen del. Alle "symptomene" er borte, bortsett fra de jeg nå kjenner som mulige mensmurringer. Ja ja. To forsøk er jo ingen ting, jeg får ta tiden til hjelp! (Men.....det er jo ennå noen dager til IKM og jeg har faktisk kjøpt inn gravitester...så...kanskje??)

Annonse

Enten får du smugle med deg druejuice, eplemost eller munkholm. Jeg har venninner som har limt øletiketter utenpå Munkholm/ Clausthaler flaskene...oppfinsomme! Eller så får du servere løgner av type: kjører bil, føler meg ikke frisk, har en hvit måned, må opp tidlig i morra, dårlig råd...men tror uansett all den lyvinga og luringa er dritkjedelig. Lykke til og ha det gøy på fest ;)

hei hei jenter.

Vel, har ikm 12/13, men har NULL symptomer på noe som helst.

Stakk skikkelig til i magen i sta, men det kan jo like gjerne være tr.

Har vanligvis tr smerter fra ca 4 dager etter el jeg da.

så er rart at jeg ikke har merket noe.

*håper de nye sunne kostholdsvanene er grunnen til null pms :)

Utrolig oppblåst her. har uregelmessig mensen de siden desember. Men har til vanlig 28 dagers syklus. Så jeg vet ikke nøyaktig når ikm er. Sist tok d 24 dager før den kom nå er jeg på 26 dagen og ingen tr. Har hatt noen merkelie mnsensmerter helt nederst i magen, rett over skambeinet. Bruke ikke å få smertene der.. hmm.. Og de var bare noen få sekunder og d tar par-tre timer før de dukker opp ijen.

Tror jeg satser på at ikm er på tirsdag =)

Lykke til alle sammen =)

Heisann! Har ikke ikm før fredag, tror jeg. Har ikke prøvd så lenge, så jeg har ikke akkurat fulgt med når tr skulle komme og ikke. Har ikke symptomer, tror jeg. Hadde noen stikninger i brysvortene på onsdag, men det var vel litt tidlig å kjenne noe. Prøver å si til meg selv at det skjedde nok ikke denne måneden. Men krysser fingrene for alle sammen. Vi er bare i 1pp.

Det går vel ann å være gravid selv om man ikke har symptomer? Jeg pleier ikke å merke mensen en gang jeg. Plutselig så bare kommer den. Forrige periode kom den 2 dager for sent. Så det blir spennende og se når den kommer denne gangen. Vil jo helst at den ikke skal komme i det hele tatt:).

Jeg har IKM 11 eller 12 jeg. Testa med billigtest for et par - tre dager siden, men da var den negativ ( så klart - altfor tidlig )

Kjente mye trykk og strekking en uke etter EL + litt i puppene. Springer på do gjør jeg egentlig alltid. Bobling i maven har jeg egentlig hatt helt frem til nå (mye promping hehe).

Har SÅÅÅÅÅ lyst at det skal funke. Ei venninne av meg sa en dag at hun plutselig kom til å tenke i dusjen at: " jeg er sikker på at hun blir gravid i januar/februar ". Så hadde vært veldig moro om hun hadde rett.

Er egentlig bare redd for å bevege på meg, i tilfelle tante rød kommer rennende ut hehe. Har hatt endel utflod de par siste dagene, så har trodd det har vært mensen. Har uregelmessige sykluser, så den nesten er nok på et par - tre måneder. Det er altfor lenge.

Plizzzzzz..... la det gå denne gangen (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...