Gå til innhold

gravid raskt etter en abort...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vet det er helt feil, og at jeg burde tenkt lenger...

Jeg tok abort og angrer så jeg er blitt helt syk tror jeg. Tenker ikke på annet. Jeg fikk sjokk da testen viste positiv, og jeg tror jeg handlet som relultat av dette. (+at det antagelig var mye hormoner inne i bildet) Vet ikke leger at nygravide kvinner kan være ustabile, usikre, redde etc? Hvorfor i alle dager var det ingen som forsøkte overtale meg til å beholde?? Jeg hadde jo klart det veldig veldig greit. Vet det blir feil å skylde på andre, men blir så frustrert over at det faktisk ikke var en eneste en som nevnte ordet "beholde" for meg. De var liksom så oppsatte på å ikke overtale meg eller presse meg på noen måte, men, sukk, tenkt om de hadde gjort det...

Men vet dere om noen, eller har dere selv blitt gravide kort tid etter en abort? Hvor lenge etter aborten isåfall? Og hvorfor? Hvordan reagerte de rundt, sånn som familie, fastlege etc?

Kommer nok ikke til å gjøre det. Vil nok vente hvertfall 2 år...Men leker med tanken hver dag! Tror jeg faktisk ville blitt verdens lykkeligste gravide kvinne!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...