Gå til innhold

Noen som vet om hvor lang tid det tar fra du søker om prøverør og til du kan begynne??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Det er jeg sannelig ikke sikker på. Men det går nok helt sikkert kjappere ved en privat klinikk.

Hos oss tok det vel nesten et halvt år før vi fikk satt igang, og det er på offentlig sykehus.Det hele kommer nok ann på hvor du søker..

Lykke til...

Hei lille_me!

Søknad for oss ble sendt i beg. av november 06, og jeg har kommet inn nå, dvs. prosessen min starter 27 feb med primolut for å få mens (pga lange sykluser). Skal på ultralyd 20 april etter spray og sprøyter og er satt opp til egguthenting og egginnsetting om alt går etter planen i uke 17.

Jeg bor helt nord i nord-trøndelag og skal til Trondheim og St. Olavs. Vet ikke om det er noen sykehus lenger nord som har fertilitetsseksjon, men det skulle vel kunne gå an å finne ut det. Gå inn på kvasir og søk assistert befruktning så ser du hva som kommer opp. Men dette vet jo også legen din skulle jeg tro.

Lykke til

Hei !

Vet det er lite (eller ingen) ventetid på UNN(Tromsø),dette er offentlig.

Det samme gjelder for Medicus (www.fertilitetsklinikken.no) i Trondheim.Ønsker deg lykke til !

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...