Gå til innhold

Da ble resultatet negativt denne gangen også..

Anbefalte innlegg

Ja, er på rugedag 15, og med negativ test i dag, så er vel løpet kjørt for oss denne gangen også dessverre..

Har vært veldig nervepirrende disse to ukene siden innsetning, blir verre for hver gang tror jeg, mer følelser og større forventninger.. Har ikke hatt den store reaksjonen enda i dag, men kommer vel senere..

Jeg får ringe porsgrunn på mandag, vi har fortsatt to egg på frys, så vi må jo bare fortsette...

Fortsetter under...

Bestandig trist å høre når det ikke går og jeg er helt enig i at det blir bare verre og verre for hvert forsøk. Men til slutt så går det jo! Det skal utrolig mye til at det ikke skal gå en gang....Lykke til videre med frys!

Annonse

Ååh så trist Elin... Men er det helt over da? Har du fått mensen? Og du vil vel ta blodprøve for å sjekke hcg? Har jo hørt om folk som ikke har testest positivt før dag 18. Mener ikke å bygge opp forventningene dine.. men slik er nå denne berg-og-dal-banen her... Det er nervepirrende helt frem til det er endelig over... Sender deg varme tanker!

Det var trist Elin! Bygger opp masse forventninger i rugetida og håper så inderlig..............

Enig i at det blir verre for hver gang psykisk, men som sjefen min hadde fått opplyst når hun holdt på med IVF(hvis hun ikke hadde misforstått da) så øker sjansene litt for hver gang. Klorerer meg fast til det håpet.............

Jeg får heller ikke reaksjon med en gang, føler meg ofte bare helt tom og så får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke reagerer. Men den kommer gjerne utpå kvelden eller dagen derpå en gang..............

Dere får prøve å være der for hverandre nå og finn på koselige ting, se en glad-film "I hennes sko" kan anbefales:o) skikkelig feel-good film.

Heldigvis har du jo noe på frys, selvom det er vanskelig å glede seg over nå!

Jeg skal igang med 2 runde med IVF nå snart med uthenting og innsetting i april- veldig spent og ikke så full av glad optimisme som da jeg begynte. Er mer realistisk opitmist nå, godt at veien blir litt til mens man går..................

Trøsteklem og oppmuntringsklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...