Gå til innhold

jeg vil også være med...:-)

Anbefalte innlegg

Hei alle okt.mammaer. Jeg er også en av dere som går med en eller to spirer i magen...Dette er mitt 4prøverørforsøk og enderlig lykkes det!!! JIPPI!!! Har satt inn 2egg, så om to uker for vi se om det er en eller to der inne. Har en datter fra før og er så glad på hennes vegne at hun skal oppleve å bli storesøster.

Er det noen av dere som har hatt skikkelige magesmerter? Jeg startet i går med non krampeaktige smerter,men de sitter liksom litt høyt i magen..hm...! Håper dette ikke er no farlig.

Jeg har termin 12.oktober

Hilsen en lykkelig mor:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8171302-jeg-vil-ogs%C3%A5-v%C3%A6re-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye... velkommen inn her.. helt ny selv her inne...

Ikke hatt noe vondt i magen nei.. men det går an å ha menslignende smerter disse første ukene uten at det er farlig i det hele tatt står det i loggen fra " uke til uke "

Lykke til : )

Hei du

Etter så mye prøving var det jammen godt du kom hit gitt:-) Har hatt skikkelig magesmerter denne uka jeg også. Var hos legen denne uka og hun mente at dette ikke var farlig.. Det har gått over hos meg nå, men hvis ikke det går over hos deg ville jeg tatt meg en tur til legen etterhvert... Men hun sa iallefall at dette ikke var noe å bekymre seg over.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...