Gå til innhold

Eh..når begynner man å bli kvalm??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg ble kvalm i slutten av uke 8 og går snart inn i uke 10. forstatt like dårlig.. mitt aller beste tips er å kun konsentrer seg om å få i seg noe mat når man våkner og FOR ALL DEL ikke bli sulten...

en venninne av meg sa fleskepannekaker skulle være godt.. hi ih.. har ikke spist enda, men slipper ikke den tanken.. mmm d e jo så godt :D

for et litt sunnere alternativ til kjeks og sånt har jeg kjøpt sånne lettsaltede riskaker... d funker bra for meg :D

krysser fingrene for at du slipper heila shitten me kvalme :D

Jeg er 6-6 på vei. Denne uken har det virkelig tatt helt av med kvalme. Mistet matlysten. Blir bare kvalm. Prøver å drikke mye. Grønn farris er bare tingen for meg. Salte kjeks er også bra.

Men som jeg har skrevet tidligere. Dette er bare av det gode. Selv om det er slitsomt med denne kvalmen.

Jeg er 6+5 på vei, og har vært kvalm i fire dager nå. ikke veldig, men det er lite matlyst. har kun lyst på salte ting og sur frukt. riskjeks hørtes veldig godt ut.. drikker også farris + eplejuice. sunt og kvalmestillende!

Jeg er 6+2 i dag, og har merket i dag at jeg er kvalm når jeg er sulten. Men er egentlig ganske heldig med det, får bare i meg litt mat så går det over :) Men fy og fy når jeg venta på at middagen skulle bli ferdig i dag, nesten så jeg hang over doskåla....huff.

Trodde jeg slapp unna kvalmen jeg , men i dag er den her så det holder (7 uker i dag) angrer på jeg sa jeg godt kunne bli litt kvalm for jeg har spst masse å vært kjempe sulten, Nå er tanken på mat utenkelig og jeg føler meg elendig!!!

Blæh, det i går var nok bare starten på svangerskapskvalmen min ser det ut for. Har aldri vært så dårlig i hele mitt liv som jeg har vært i dag :( Kom meg opp og på jobb i mårrest, men greide ikke noe mat, bare gikk med "vann i munnen" om dere skjønner... Var ferdig på jobb 12 (50% sykemeldt), dro til mamma og ble liggende, sovna av på sofaen der og var umenneskelig dårlig når jeg våkna, spydde og styrte. Huff, håper ikke jeg skal gå slik i flere uker nå.

Noen som vet om slikt er arvelig forresten? Mamma fortalte at når hun gikk med meg var hun dødskvalm hele tiden de første 2-3 mnd...

Annonse

Hei. :)

Jeg begynte å bli kvalm når jeg var ca 6 uker på vei. Jeg kaster ikke opp, men er kval, døgnet rundt, har ikke matlyst og problemer med å sove enkelte ganger... Du må nyte det så lenge du ikke er kvalm!!

Merker jeg blir litt urolig når jeg leser dette jeg..finnes verken kvalm eller dårlig av noe slag jeg..kanskje det ikke er helt bra det eller?? Er imin uke 8 nå og jobber veeeeldig mye..fort 15 t om dagen, blir sliten men er så mye å gjøre nå at jeg kan ikke ta det med ro eller. Ble redd det kanskje har gått galt uten at jeg vet det...

Forrige gang ble jeg kvalm og spydde fra uke 4 frem til 1 time før snuppa ble født (lang effektiv slankekur ja..), nå er jeg 6+1 og merker ikke at jeg er gravid ennå.

Det går sikkert bra!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...