Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Til Dere alle som sliter med omgangssyken for tiden! Her er et tips som jeg synes fungerer best! Ikke drikk eller spis så lenge det hele pågår. Da forlenger du bare prosessen med å gi bakteriene mer næring til å fortsette å plage livet av deg! Sørg for å ha Cola i huset. Colaen skal ikke inneholde kullsyre. Kullsyren fjerner du ganske enkelt med å tilsette sukker slik at det skummer og freser i glasset/flasken! Det skal ha gått minimum 2 timer etter at du har kastet opp siste gang før du tar en skje me Cola. Vent så å se om du klarer å beholde denne før du tar en skje til. Ikke pøs, da klarer ikke magen å beholde på næringen som du nå tilsetter kroppen. Sakte men sikkert kan du øke inntaket av Cola . Prøv også å få sove litt og kjenner du rumling er det stort sett et godt tegn på at magen vil ha mer næring. Cola og Mariekjeks hjelper deg på bena igjen! Colaen binder magen og gir samtidig kroppen næring! Dette har jeg forska på i mange år siden det er det verste som kan skje meg og min familie! Funker veldig bra, men man må ta tiden litt til hjelp. Bare ikke pøs på med mat og drikke! Mvh. "Spyforsker"!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Skal prøva dette neste gang. Men håpar det vert leeeeeeeeeeeeeeeenge til.....
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Jeg trodde ikke det fantes medisiner for å slippe å spy, helt til jeg fikk afipran for svangerskapskvalme. Typen fikk det når han hadde omgangsjuke, det funka som bare juling. Spydde ikke en eneste gang til, det kom ut andre veien istedet, og han var ikke kvalm...det er jo mye bedre...så nå har jeg hamstret afipran, for det skal vi ha i huset!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå