Gjest Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 love hearts med just married på,men har dere noen andre tips?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 sjokoladehjerter med rødt papir en liten personlig hilsen fra brudeparet hjemmelaget konfekt hodepinetabletter og mint/tyggis for å ha til dagen der på (litt humoristisk) liten pose peanutter (alltid mangelvare på fest)
brooklyn Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 vi hadde to paracet og to after eights i eskene. Ble veldig pop og mye latter av det:)
Joikaboll@ Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Har lyst til å finne på noe slikt vi også, men hvordan esker bruker dere? Er det noe som kan kombineres med bordkort?
Millamor - 77 Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 hmm gaveeske? er det vanlig? har aldri fått det i bryllup jeg har vært i.
Joikaboll@ Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Ikke jeg heller, men det høres jo litt artig ut. Håper noen kan svare på hvor en får tak i slike esker, eller hvordan esker som brukes.
brooklyn Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 vi kjøpte en mengde 4 pk på panduro. Det var små kremhvite esker som vi brettet og limte sammen. Tror det kostet 25 kr for en 4-pk. Så klippet vi ut en liten firkant i lilla strukturpapir som vi limte på esken, foran, og oppå der et lite elfenbensfarget "perle"hjerte. Det var laget til hull oppe på esken, og vi trædde kremfarget silkebånd på eskene som små "håndtak". Skal lete blandt bildene mine og se om jeg finner et bilde. Vent litt.
Joikaboll@ Skrevet 10. februar 2007 #8 Skrevet 10. februar 2007 Åh...hørtes fint ut, gleder meg til å se og venter mer enn gjerne ;o) Men hva med bordkort da? Hadde dere det i tillegg til eskene eller var det en kombinasjon?
brooklyn Skrevet 10. februar 2007 #9 Skrevet 10. februar 2007 har en milliard bilder og pcen krasjer når jeg leter.... men, jeg fant bilde av eskene vi hadde på pandurohobby.no. Gå inn på hovedkatalogen, og det som heter Karen marie klip, under kort og klippeark. Bla frem en side, der er det bilde av dem. de er hvite, og finnes i to str. Stor og liten. Den lille var helt perfekt str. Å lime sammen slike esker er den perfekte forlovedejobben. Det var det kjekkeste min kommende mann kunne gjøre, for da fikk han en praktisk oppgave. og det var digg:)
map79 Skrevet 10. februar 2007 #10 Skrevet 10. februar 2007 Bestilte små firkantete esker med seperate lokk herfra: http://www.thefavourstore.com/favour_products.cfm Sjokoladebrune - kjempefine! De har mange ulike modeller og farger! Billig!
Joikaboll@ Skrevet 10. februar 2007 #11 Skrevet 10. februar 2007 Ok, tusen takk. Tok en titt nå og det kunne se ut til å være en jobb for mannen og de to eldste barna. Ser dem ikke har eskene på lager,men kommer vel inn igjen...
brooklyn Skrevet 10. februar 2007 #12 Skrevet 10. februar 2007 vi valgte å ikke ha sanger under middagen, så det vi hadde som bordkort var en kombinert type bordkort/menykort. Det var på samme type lilla strukturpapir som var limt på eskene, og på det lilla papiret limte vi et tilpasset ark (litt tykt papir, printet på laserprinter hjemme), hvor det stod navnet til gjesten øverst, og under stod det hva vi hadde på menyen. Veldig enkelt og fint, og perfekt mann og barn-jobb:) når skal du gifte deg?
rogaland81 Skrevet 11. februar 2007 #13 Skrevet 11. februar 2007 Hvor mye er det snakk om i gebyrer og sånn, og hvor lang tid tok det før du fikk de? Var kjempefine! ;o)
MrsLene Skrevet 11. februar 2007 #14 Skrevet 11. februar 2007 Der var det mye flott. Kostet frakt o.l mye?
pandabjørn Skrevet 11. februar 2007 #15 Skrevet 11. februar 2007 jeg har aldri hørt om sånne gaveesker?? er det vanlig å ha i bryllup?? jeg har aldri fått sånn gaveeske når jeg har vært i bryllup og jeg har heller ikke tenkt å ha det i vårt.. det blir dyrt som det er i bryllupet vårt !
map79 Skrevet 11. februar 2007 #16 Skrevet 11. februar 2007 Hei, er ikke sikker på om dette er spm til meg, men skriver inn hva jeg betalte: 65 esker m. lokk kostet £14.30 + porto £ 3.78 = totalt £ 18.08, som er under 220 kr! Siden summen på eskene uten porto er under 200, kommer ingen moms/fortollingsavgifter i tillegg. Tips: trenger dere flere esker, bestill heller flere ganger, den ekstra portoen er billigere enn toll og avgifter du må betale i Norge.
MrsLene Skrevet 11. februar 2007 #17 Skrevet 11. februar 2007 Hehe, ja spm var til deg. Da skal jeg abolutt bestille herfra også andre tingen enn gaveesker å. Åssen fungerer det iforhold til betaling, forkudd, postoppkrav omregning til norske kroner? Takk for svar
map79 Skrevet 11. februar 2007 #18 Skrevet 11. februar 2007 Tror jeg betalte med paypal - som er et firma som fungerer som mellomledd mellom deg og selger. Veldig greit å ha konto hos paypal, en kan betale i mange utenlandske nettbutikker med dem. Du kan se på www.paypal.com for mer info. Standard medlemskap er gratis - og det er veldig trygt. Det blir trukket fra din konto i norske kr.
map79 Skrevet 11. februar 2007 #19 Skrevet 11. februar 2007 Og så var det kjapp levering, tror det tok 3-4 dager før jeg hadde dem i postkassen! Men du må brette dem sammen selv
MrsLene Skrevet 11. februar 2007 #20 Skrevet 11. februar 2007 mas79 (7pp etter SA) !!?? Du vet vel ikke tilfeldigvis om flere slike utenlandske sider?(hobby/materialer)
map79 Skrevet 11. februar 2007 #21 Skrevet 11. februar 2007 Jeg kjøper alt mulig på ebay.com - der får du tak i hva enn det måtte være. Selgere fra hele verden, søk på alt mulig. Sinnsykt mye billigere enn i Norge. Her betaler man også med paypal (hos de aller fleste). Lykke til
rogaland81 Skrevet 11. februar 2007 #22 Skrevet 11. februar 2007 Tusen takk skal du ha! Disse skal jeg også bestille! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå