Gå til innhold

Jentekveld uten smurfebabyer var kjempekoselig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for i går, det var veldig koselig, det må vi gjøre om igjen!! Jeg skal nok klare å ofre politiagentene igjen, hehehehe... Ellers hadde det vært koselig å gå ut og spise en kveld også. Sånn som det er nå med baby i huset, går vi stort sett på Kong, for der kommer maten med en gang... Og så sluker vi den og går hjem igjen. Ikke veldig koselig. Så jeg må nok innstille hodet mitt enten på barnevakt eller jentekveld eller kollagakveld for å få spist ute på kvelden, hehehehe. Jeg synes nemlig det er så deilig å slippe å lage maten sjøl innimellom, og spise noe helt annet enn vår vanlige mat.

Oioioioioi, Tullejenta mi gråter litt... Blir ukonsentrert av sånt, hehehe. Pappa er der og passer på, så det er bare å slappe av.....Ny ting å lære for en mamma.

Det blir morsomt å treffe Drammensmammaene, da, "Elendig mamma"! Fnis, kommer ikke over det kallenavnet...

Nå er det like før...., håper dåpen bilr fin, og dåpsfesten etterpå! Og så gleder vi oss til å besøke deg i det koselige huset ditt en gang til!

Skrevet

Takk for koselig kveld i går ja!!

Det var kjempekos! Ble litt mye alkoholholdige drikkevarer på meg da...Det var veldig gøy i går, men jeg er ikke like tøff i trynet i dag! Ha ha...har en mild +++ hodepine...hihi... Men er ikke dårlig ellers, så da er det greit. Glemte nemlig helt å drikke vann til vinen i går, og da går det slik! Jeg blir gjerne med på en "spise-ute-kveld-med-smurfejentene" kveld også! Det hadde vært deilig å kunne sitte å nyte maten på restaurant... BLir ikke mye av det gitt...De gangene vi er ute og spiser, er det som regel peppes eller lignende, og da sitter vi rett ved siden av lekerommet slik at vi har underholdning til Ida, og er vi heldige , kan det være at Emma sover søtt i vognen ved siden av..men det slår som regel alltid feil, hun er veldig våken og skal ha med seg det meste, dvs at hun også må sitte mye på fanget! Ikke lett å kose seg med maten da nei...

Spennende å møte Drammens jentene da ANne! Jeg kommer nok muligens litt sent, det kan være at jeg må hente ida kvart over ett...Hvis jeg ikke får plassert henne et annet sted. Jeg skal prøve å få henne til å gå hjem m ei venninne, da er det så mye mye enklere for mor...knis;0

Lykke lykke til med dåpen, og la oss nå håpe det blir litt kaker igjen til oss på mandag da!! hehe...(sa kakemomsen...rart igrunn, for før var jeg ikke glad i kaker i det hele tatt...hvorfor er det ikke slik nå da??hihi)

ha en fin fin helg alle store og små! Vi reiser til Rødberg i dag!

Hilsen

Skrevet

Så bra du drakk for meg også Mona, hehe... Skulle til å dra ned i 9tiden, men gikk utenfor døra, og det var bikkjekaldt!!! Så valgte å krype under dyne før halv ti faktisk.. I dag har vi styret i hele dag, masse å gjøre før dåp. Gleder meg til i morgen, og mandag da:)

God helg alle sammen!!

Skrevet

Heihei!

Ja, det var kjempekoselig i går! Ble dere andre lenge eller? Hadde faktisk littegrann vondt i hodet i dag - enda jeg bare drakk to øl! Koko!

Har vært på seminar i dag jeg - en hel dag uten Torbjørn... Det gikk i grunnen veldig bra, selv om jeg holdt på å begynne å grine da jeg kom hjem. SÅåååååå koselig å se han igjen!! (Så hadde pappaen kjøpt blomster fra Torbjørn til morsdagen - for en lykke:-)

Nå er det snart grand prix - og så favoritten - Med hjartet på rette staden - hoho!!

Skrevet

Takk for en kjempe koselig kveld, var utrolig morsomt!:-)

Vi dro hjem rett før 3 tror jeg.

Jeg har vært i kjempefin form i dag. Har vært alene hjemme, og sov ca 2 timer midt på dagen mens Emilie sov, det gjorde godt. Emilie har vært litt småsyk i dag, sovet stort sett hele dagen. Hun hoster og nesa renner. Hun hadde litt feber da vi la henne i kveld, håper hun blir bedre til i mårra.

Gleder meg til mandag!

God kveld jenter!:-)

Ja, forresten; ut og spise en kveld hadde vært koselig.

Skrevet

En ting til, Emilie ville ikke ha flaske da hun våknet i "natt". Hun våknet ikke før kl 6, da sto jeg opp å varmet flaske. Hun sugde kanskje 10 ml ut, hvor halvparten ble spyttet ut, hehe. Da ga vi bare smokken til henne, så sov hun et par timer til(!), ble skikkelig overrasket! Så hun var tydeligvis ikke så sulten kl 6, for var ingen klaging. Jeg måtte pumpe meg i 6-tida, for puppene var SKIKKELIG sprengte.

Prøvde ikke flaske igjen da hun våknet i 8-tida, skulle kanskje gjort det bare for å teste ut om hun godtar frokostflaske.. Jaja, får bli en annen gang;-)

Skrevet

Hei, og takk for sist!!

Må innrømme at jeg hadde rimelig skallebank sjøl på lørdag...

Men det var det verdt, jeg hadde det kjempemoro!!!!

Det høres veldig koselig ut å feks gå ut å spise middag neste gang. Ellers så fant vi jo ut at Florry har bar i kjelleren, og at jeg aldri har prøvd SingStar! Kunne jo blitt artig det også, hihi... Mye man kan finne på...

Har dere hatt en fin morsdag da? Jeg fikk sove lenge i dag! Bra gave :) Klokka ti kom Thomas og Martine inn på soverommet, da hadde han tatt på Martine strømpebukse med perler på og en pen-body, kjempesøtt! Også fikk jeg Biotherm dusjgel, lipbalm, kuldekrem, parfymeprøve og en ting til som jeg ikke husker hva er... Ble nesten litt rørt jeg da, hadde ikke forventet noenting.

Sees i morra!!???

Skrevet

Godt med en luftetur på fredag ja!!Det eneste stusselige var at det fikk meg til å føle meg i overkant gammel- kjente jo INGEN på byen!

Baren i kjelleren og Singstar på prøves vettu! :0)

Ja, var en kjempekoselig kveld, så det må vi absolutt gjøre om igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...