Gå til innhold

Tolv ikm'ere mellom 15. og 19. februar !!

Anbefalte innlegg

Hei! Måtte bare innom og si hadet før jeg vender nesen sørover :-) Var innom ikm-listen, og det slo meg hvilket rush av ikm'ere det er mens jeg er avgårde! Disse er:

snupsa IKM 15. februar

Skifer ikm.ca.15.02

Modesty_B IKM ca 15. februar

Cheers IKM ca. 15. feb

Aurora:-) IKM 16/2

*BLÅFUGL* 3 IKM 15-17.februar

~¨~¨Nille IKM ca. 17. februar

atpåklatt07? ca 17 feb

Maritmora IKM ca 16-18.feb

Omelia IKM 18-19 feb

gammel (p)røver IKM 19. februar

nungo IKM ca. 19/2

Jeg ønsker dere alle lykke til - måtte tanta ikke komme på besøk til NOEN!

Nå må jeg kanskje pakke litt.. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8170824-tolv-ikmere-mellom-15-og-19-februar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende tider framover!

Lykke til alle sammen!

Du, Nille, får pakke med masse bind ol, for hvis du ikke tar det med kommer helt sikkert tr på besøk, hun er utspekulert sånn. Får prøve å lure henne så godt vi kan.

God ferie til deg, skal du langt avgårde?

Klem

Takk Nille!

Jeg har vært så lite innom i det siste, og blir jo desto gladere for at jeg ikke er helt glemt! En uke til IKM, men forhåpningene er lave. Er jo inne i 8. pp, og jeg som ble gravid på 1. og 2. forsøk 3 ganger tidligere (har to små barn + 1 MA). Denne mnd har jeg ikke bestilt graviditetstester engang! Jeg skal til akupunktør i mars, for hun mente at jeg sikkert har problemer med å holde på befruktede egg ettersom det har gått så lett før... derfor blir nok håpene høyere når jeg har blitt stukket noen ganger :-)

Lykke til dere andre som har IKM snart; jeg tror dere kommer til å få mange doble blå streker :-)

Annonse

Tusen takk alle sammen!

Vi er jo super-spente selv.

Jeg har selvfølgelig ikke klart å la testene være i fred. :-)

Har testet neg på graviditetstester fra billige-tester.no, men så testet jeg bare på gøy en EL-test. Det ga utslag. !??

Kan man ha 2 EL i samme syklus? Vil EL-tester slå ut tidligere på graviditet enn en graviditetstest? Er testene fra billige-tester.no bare humbug?

Ga meg i hvert fall et svakt, svakt håp. Ellers har jeg ingen symptomer - og det pleier jeg stort sett å ha så nært IKM. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...