Bellamee Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Det er nå ca 19 dager siden jeg kan ha blitt gravid og tester svakt positivt. Var hos lege for 9 dager siden og da testet jeg negativ. Kan jeg allikevel være gravid ? Hvorfor tester jeg i tilfelle svakt positivt? Er det noen måte å finne ut sikkert om man er gravid på? Blir hakkegal av å lure.........
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 hvis du tester igjen mandag elelr tirsdag morgen med morgenurin, så er no strekene tydeligere en strek er jo en strek, så du er gravid. Ikke for å ødelegge og være kjip, men hvis strekene fortsetter å være kjempesvake, burde du ta en test hos lege. dette kan i verste fall tyde på at hcg ikke stiger. sier gravbulerer uansett for en strek er jo en strek
Lille Trille* Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Vil bare henge meg på å si gratulerer! Du er nok gravid, selv om strekene er svake. Men jeg ville også gått til lege om testene ikke ble sterkere etterhvert. Lykke til!!!
Bellamee Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2007 Tusen takk for svar. Har alle symptomene på graviditet også men intuisjonen min sier at det er noe rart her.... Hvordan avdekker legen med sikkerhet en graviditet? Kan de se det nå på ultralyd såpass tidlig? Ringte til volvat igår og de sa jeg kunne ta en blodprøve men den tar det 10 dager å få svar på. Må da finnes en kjappere måte å få et sikkert svar på?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 inv. ul er en sikker måte å få bekreftet graviditet på ja selv om man ikke ser stort annet enn en plommeskk så tidlig
tinemor82 Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Jeg fikk svak strek idag. Tok innvendig ul på torsdag (var årlig rutinesjekk) men gyn. kunne ikke se noe... Han sa det var for tidlig uansett... Når mener du man kan se noe da Lioevr? Gleder jeg meg for tidlig kanskje? Skal ta en test til imorgen eller mandag...
Lykkelig mor til tre Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 Er i nøyaktig samme situasjon. Hart testet svakt positivt i fire dager.. på åtte tester... skjønner ingen verdens ting. Testet negativt hos legen på urinprøve i går.. Føler meg også gravid. Men det er jammen ikke til å bli klok av dette her. Har forøvrig testet med babydream sine tester ..svakt positivt..
skunkenblomst Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Jeg testet svakt positiv tre dager før IKM i forrige pp og helt fram til IKM dagen. Jeg fikk også høre at en strek er en strek, men ble urolig da den aldri ble sterkere. Jeg fikk IKM til vanlig tid og vet ikke om jeg hadde en spire desverre. Jeg har også mistet en gang tidligere i uke 7, da fant jeg ikke ut at jeg var gravid før i uke 5, da var heller ikke testet forferdelig tydelig. Men, det er mange som ikke får tydelig strek før det har gått flere uker etter IKM, så alle er forskjellige og det trenger absolutt ikke gå galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå