Gå til innhold

Hvor mange her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar/har tatt bringebærkapsler/te? Tror dere det hadde noe for seg? Er så usikker på om det er noe vits i å begynne på, eller om det bare er bortkasta penger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slik te, problemet er bare at jeg glemmer å drikke den :-) ikke særlig vits da iallefall. Kanskje jeg skal ta meg en kopp nå :)

Er usikker på om jeg har tro på at det er noe virk i den.

Skrevet

Naturmed mener at det absolutt hjelper på modning. Jeg beg på kapsler i uke 35.. så jeg aner ikke ennå. Har ikke blitt skjekket om noe skjer..

Sist gikk jeg nesten 3 uker på overtid uten noen modning.. ikke festlig. denne gangen føler jeg at det skjer mer.

Den skal jo uansett også styrke livmoren, hjelpe den til å jobbe bedere under fødslen, pluss raskere heling etterpå.

Det koster jo ikke all verdens så synes det er verdt forsøket.

Skrevet

Jeg drakk te forrige gang jeg var gravid og fødte 8 dager over termin. Men hvem vet om jeg ville gått lenger over om jeg ikke hadde drukket den? Nå kommer ikke mannen min hjem før 8 dager før termin, så jeg tør ikke gjøre noe som kanskje kan sette igang noe som helst. Da får jeg heller gå 14 dager over!

Skrevet

Heisann!

Jeg brukte kapsler i mitt forrige svangerskap og gikk en uke over.

Har derfor ingen planer om å bruke penger på det i dette svangerskapet :)

Skrevet

har jeg missforstaatt helt her naa? Jeg trodde disse bringebaergreiene skulle hjelpe til med aa faa huden og livmorhalsen og dette til aa strekke seg lettere under selve foedselen, ikke sette i gang foedselen tidligere? Det er ihvertfall derfor jeg planlegger aa bruke det naar den tiden kommer, for aa kanskje faa en litt mere behagelig foedsel...hvis noe saant finnes? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...