Gå til innhold

TROR DERE KJEDER DERE LITT.......MYYYYE RART....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble så glad for å finne en side hvor folk kan skrive om ting og tang, men nå orker jeg ikke å være her mer.... Det er mye rart her. Det er greit at folk spør om ting som gjør dem redde og usikre og at folk tilfører andre glede med tips og positive ting, men jeg er driiitlei av å gå inn på ting jeg tror er "normale" ting, men får inntrykk av at mange av dere som skriver her ; har for lite å gjøre. Jeg forstår at dere er syke, kvalme og slappe og at da ligger man å tenker og må få utløp for det, men hvis dere gidder å spørre om helt tafatte ting som ikke er verdt å skrive om på dataen så "get a life". DA ER DRE I FOR GOD FORM: Nå får jeg sikkert et angrep tilbake og maaange forsvarstaler, men tenk på det folkens. Vi er vel ikke hjemmeværende husmødre hele gjengen???? Føler meg som en kjip husmor med ti barn etter å ha vært inne her. Jeg vil føle meg ung, frisk og i tiden, ikke sitte å fundere på bagateller. Bare legg merke til at dere blir litt lei av denne sida av og til............

Bare bli så sinte dere vil... jeg sier bare det jeg føler....)Lykke til......

og bruk litt mer tid på folk i stedet for pc`en. ( tror mange av dere er inne her myyyyyyyyyyyyyyyye av dagen) Jeg har rett, det vet jeg .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror egentlig ikke du får så mange reaksjoner som du tror...Ingen som bryr seg så mye om det du mener der egentlig!Har du i det hele tatt tenkt på at folk ofte føler seg ensomme når de er gravide?Da er det greit å finne andre mennesker her i samme situasjon...

Det var egentlig bare det jeg skulle si:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si meg litt enig med anonym-øverst. Jeg forstår godt hva hun mener, men er glad for at denne sida finnes. Men jeg har kjent den følelsen ja. Tror hun over her enten skjønner det litt om hun prøver, eller så er hun en av "dem".......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da syntes jeg du like gjerne kan finne deg en annen side å spørre om det du lurer på... Hvis flertallet "kjeder deg" så har du kanskje ikke noe her å gjøre..? Eller du kan være her MINDRE selv, og lese de innleggene som inntereserer deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg skjønte det litt:-) Du må også huske på at det er mange som lurer på mye rart!! Det er jo så mye å vite, og så mye forskjellig informasjon man får. Jeg har fått mye feil informasjon fra folk som tror de vet alt, så da er det veldig greit å komme hit og se hva som er mest riktig...Jeg er forsåvidt ikke her for å finne venner,for det har jeg..men har ingen venner som er i den situasjonen som jeg er i nå da!

Derfor en fordel å lese om de som er her, så jeg får se litt hva de opplever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil heller ikke være anonym. :)

Jeg skjønner tankegangen, men det er godt for folk å lufte tankene, selv om det ikke er så gjennomtenkt alltid. Kanskje folk føler seg litt truffet når de blir beskyldt for dette, samtidig som jeg selv har følt på at enkelte klager på ting som gjør at de faktisk tråkker på min situasjon. Jeg har opplevd ting som setter ting i livet i perskpektiv, men det er jo ikke greit for andre å sette seg inn i. Men men , vi mennesker er så ulike. Vi får bare bite i oss litt.... og desuten være litt forståelsesfull, kanskje til og med hun anonyme som startet denne debatten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hva så om noen av oss kjeder oss innimellom å skriver og svarer på rare innlegg... gjør det noe?

 

les det du vil... dropp det du vil.. er ingen som bestemmer noe over noen på disse forumene.. de er til for dem som ønsker å delta :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeelt enig med Celene..

 

Det er mye rart på disse sidene, absolutt! Men det gjør ikke noe..

Man leser det man vil, det man orker og har lyst til. Er en del ganger jeg er inne på en topic, finner det ikke alltid like "interessant" og hopper ut igjen. Tenker ikke mer på det =)

 

Jeg er hjemmeværende og kjeder noen ganger livet av meg.. Elsker å sitte og lese og følge med på sidene her. Men man må greie å sile ut det som står.. Og som en sa, mkange gravide kjeder seg og er usikre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Celene og Datanerd. Fin side dette, selv om det er mye rart. Men det er litt kjekt å ha andre i samme situasjon å snakke med!

Jeg er medisinstudent, og kjempesliten når jeg kommer hjem fra skolen, og da er det deilig å sette seg ned her og ikke gjøre så mye fornuftig. Ser jo folk hele dagen, trenger ikke være så sprengsosial hele døgnet!

men jeg forstår jo at man blir litt lei, men jeg ser ikke helt problemet. Blir sikkert snart lei selv, men da finner jeg nok noe annet å gjøre. No problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis siden er så uinteressant for deg.... hvorfor er du her da? Hvorfor gidder du i hele tatt å skrive slik mld? Hvis du skal bli mor må du jammen finne deg i at ikke alle tenker på samme måte som deg.... Kom deg på jorda og lær deg å godta andre som de er, så kan du jo finne en klasse som passer for deg.. Hvis dette blir kjedelig for deg ved at nivået ligger for høyt eller lavt, kan du jo bare finne en annen side.. Værsågod! Vi nekter deg ikke!!

Lykke til som vordende mor i allefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er du som kjeder deg jeg siden du MÅ inn hit til tross for at vi her inne er så rare.. Hvis du blir så påvirket av alle som er annerledes enn deg at du føler deg som ei husmor med ti unger er det du som har et problem,du er ikke hva du leser! Blir du automatisk som alle andre du er sammen med også`?da har du sikkert mange personligheter...litt skummel du da.

jeg kan løse det for deg: IKKE BESØK SIDEN ELLER LES KUN DET AV INTERESSE! Det er tross alt mange i Norge som er gravide og hvis alle var like hadde det iallefall blitt kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...