Gjest Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Har termin 4.mars og har hatt en sv.skap med veldig mye kynnere....utrolig slitsomt. Helt siden uke 16 har de vært i gang og jeg har vært 100% sykemeldt siden litt før jul. Iallefall. Våknet i 3-tiden i natt og hadde så vondt ned mot lysken på høyre side av magen og bak i ryggen. Så hadde jeg stramninger i magen ca hvert 10.minutt, men når kl ble 08, så gav det hele seg og siden har det ikke vært annet enn vanlige kynnere som kommer og går uten noen fast rytme. Jeg har hatt fullstendig fødelsangst i det siste med forrige fødsel for 2-3 år siden friskt i minnet, men nå ble jeg bare superdeppa for at det hele bare stoppet opp.Sliten etter all "kynningen"... I går kveld skal det sies at gutten min var syk og det ble mye bæring og sjauing med han, så jeg kjente meg sliten da jeg tok kvelden....Fikk jo vondt av mannen min der ei stund som lå nede på iskaldt rom med en unge med falsk krupp og ei kone oppe i senga med det som vi trodde kanskje var starten på fødsel..... Er dette bare noe man kan oppleve når man er sliten, eller kan det være et forvarsel om at en fødsel er nær forestående? Svar den som kan. Takknemlig for det!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Jeg fikk beskjed om at kynnere ofte tiltok om kvelden og særlig viss en er sliten
feb.baby! Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har hatt d ganske likt som dg.... Kynnere siden ca uke 20. Nå er jeg i uke 38. Har hatt en del vonde netter slik som deg de siste ukene.... Vonde kynnere. Finner aldri en god stilling hvor eg får slappe ordentlig av eller at eg våkner av smerter.... Har ofte vært verre de nettene eg har gjort mye dagen før.... ikke nødvendigvis stresset så mye, men feks bare gått for lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå