Gå til innhold

Noen som har opplevd...?


CamillaMedSommerbebi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er en god del over, og fikk en slags mensblødning også, men føler meg likevel gravid..hmmm.... er nok bare innbilning, men man håper jo så :-) tok en cb i dag og den vannrette streken var ganske tydelig. kunne se tre prikker loddrett, men det er vel litt vel opptimstisk å tro at dette kan bety noe? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt at du vil være optimistisk da. Det høres jo bra ut. Når jeg tok graviditetstest denne gangen, ble det bare en svak svak strek. jeg og typen min ble enige om at jeg neppe var gravid , og tenkte ikke mer på det, enda det var jo godt over tiden....men så gikk det to uker til, så følte jeg meg så gravid, så kjøpte jeg en test til og da ble det kraftig strek. Den siste var en billigtest og........ Gå til legen og ta en blodprøve, tror du får svar på dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Ja, det kunne jeg jo har gjort :-) hmmm, men jeg så ingen svak strek, var i grunn egentlig bare disse tre prikkene... og jeg kan ikke la være å tenke på at dersom jeg hadde vært gravid, hadde vel mest sannsynlig testen vist pos.....i tillegg hadde jjeg jo en mensblødning, rikitg nok litt annerledes, men dette kan jo ha med slutt på pillen å gjøre....er nok dessverre litt for mange ting som ikke stemmer helt. Men føler jeg meg fortsatt like gravid etterhvert, får jeg heller ta en blodprøve hos legen og få et sikkert svar en gang for alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet negativt på CB på IKM dagen, men fortsatt ikke mensen så jeg tok testen 5 dager over IKM og da var den positiv. Hvis du har testa positivt å er du nok gravid. Det er ikke ofte man tester positivt så er den negativ, men heller at den er negativ så blir den positiv. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare prikker på ikm dagen min!!! neste dag var streken helt tydelig!! så det kan være et godt tegn!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guldamedgull: Hvordan så disse prikkene ut? mange eller bare noen få? var det en "hel" strek? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...