Gå til innhold

Jippi jippi jippi!!!!!

Pompel - Fikk jenta si 10.03

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!

Endelig kan jeg være litt aktiv her og ikke bare misunnelig på alle dere som skal prøve... for noen uker siden sa mannen at vi kunne prøve til jul, men nå sier han plutselig høsten???

Da spør ikke jeg mere, bare glad for endret tidspunkt :-)

Hmmm, da er det faktisk under en 'graviditet' til vi slutter å tørrtrene!!

For en deilig følelse!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og velkommen til oss! Dette er (uten tvil) det koseligste forumet jeg har vært borti i allefall. Skal bli koselig å ha deg hengende rundt her i noen måneder før prøvingen begynner!

Skrevet

Så kjekt da:) Ønsker dere masse lykke til! Kanskje vi blir gravide rundt samme tid da? Satser på å kjøre på for fullt til høsten (og trene litt i sommer..hehe)

Deilig når mannfolka plutselig finner ut at de og er klare for barn!

Skrevet

Ja, men det er helt tydelig at vi ikke må snakke for mye om det, det er farlig! :-)

Jeg spurte for å sjekke at han virkelig mente det, og da svarte han bare kort JA, og ville snakke om noe annet med en gang. (hihihi)

Rare disse mennene våre...

Skrevet

Haha...ja, vi må for all del ikke snakke for mye om det! Er ikke så mye respons jeg får når jeg nevner barn og ting rundt det, selv om vi er enige om når vi skal begynne å prøve.

Jaja...er bare å nyte tida frem til prøvinga begynner, og begynne å forberede seg i smug..hehe..tipper jeg kommer til å kjøpe et par småting hvis jeg kommer over noen gode tilbud!!=)

Skrevet

Så gøy!!!

Men er nok som du sier bare å telle ned og ikke snakke for mye om det ja.. Menn er utrolige rare der, passelig uforutsigbare også.

Men ikke mange månedene igjen for deg nå da, så kult :o) Vintern er snart over og en sommer uten mage kan jo nytes greit!

Og kanskje høst flyttes nærmere, hvem vet.. hehehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...