Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så kjipt!!!

begynte å spraye på tirsdag 6 feb, og fikk kraftig influensa m/feber torsdag. Skal ringe inn på mandag og oppdatere de på situasjonen, men fikik beskjed om at jeg kanskje måtte avbryte. Kroppen brukte tid på å bygge seg opp igjen og burde være 100% for å respondere godt på medisiner... Uansett var det vårt valg, men vi kommer jo til å følge anbefalingene til de som er ekspertene..

Er det noen som har erfaring med dette??

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Har ingen erfaringer med dette, men tror nok jeg ville hatt en undersøkelse før jeg bestemte meg. Ville jo vært surt å avbryte dersom det ikke er noen grunn til det. Spørs jo også hvor sliten du føler deg nå, men ikke enkelt å gi råd i slike situasjoner.

Håper dere i alle fall velger den løsningen som føles riktig for dere nå slik at dere ikke angrer i ettertid.

Lykke til!

Takk for svar :) Ja, tenker og at jeg bør ha en legesjekk og eventuelt ta noen blodprøver, det kan være ok å registrere senkningen.

Uansett - det er jo så typisk!!

Dersom det er noe tvil føler jeg vi er nødt til å avbryte - det er jo ikke allverdens med sjanser i denne prosessen, og hvert forsøk er jo så dyrbart.

Det går nok bra. Har sprayet i noen dager nå og har ingen bivirkninger foreløpig, synes at det går greit. Har selvsagt litt problemer med å huske å spraye helt til rett tid, men det blir vel bedre etterhvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...