Gjest Skrevet 10. februar 2007 #1 Del Skrevet 10. februar 2007 Med skje og porsjonspakke grøt pluss ei lita bok om barn og barnemat? Lå reklame der om hvis man går inn på babybonus.no og blir medlem får man en velkomstpremie. Som jeg forstod var et barnevognskilt. Så jeg har registrert meg, men fikk ikke opp noen melding at jeg skal få det skiltet. Andre som har registrert seg og fått det skiltet? Det går jo an å håpe at det skal dukke opp i posten da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 10. februar 2007 #2 Del Skrevet 10. februar 2007 Ja, da har jeg prøvd også, så får vi se om det dukker opp noe;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 10. februar 2007 #3 Del Skrevet 10. februar 2007 Jepp, jeg har også prøvd å registrere meg... (Onsdag tror jeg at jeg gjorde det!) Har sett på Småtroll (eller var det Skravle) at folk har etterlyst det skiltet... Men vet ikke om det er lenge siden de meldte seg inn, da! Vi får vente i spenning! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå