Gå til innhold

Influensa og mindre melk - nåkken med erfaring/råd? (blei ltit langt)

Anbefalte innlegg

Eg fikk skikkelig influensa tidlig i uka, og merka etterkvert at melkeproduksjonen blei mykje dårligere. Har hatt rikelig med melk før eg blei sjuk. Heldigvis tar vesla vår flaske, så ho får mme til kvert måltid, etter at ho tålmodig har sugd begge puppa tomme (ho pleie vere vel forsynt av et bryst vanligvis)...for de blir rett og slett tomme. Ho ete 50-80ml mme kvar gang, så det betyr at ho får lite av meg (ho e bare 6 veke). Eg prøva å pumpe meg innimellom (gi meg tålmodighet - 30ml på en halvtime e frustrerande), drikke amme-te, spise og drikke bra. FLeire har sagt at det blir bedre når eg blir frisk, men no e eg nesten frisk (bare litt forkjølelse igjen, føle meg heilt pigg) men ingen forskjell - har lite mm fremdeles. Har hørt om den sprayen, men eg har ikkje tette melkeganga heller trur eg, for brysta ekje klmupete el harde, snarare tvert imot. Eg veit at det sikkert e riktig at det blir bedre når eg blir frisk, men eg kjenne at eg innimellom ikkje kalre å slappe heilt av med det, blir redd for å miste melka heilt. Og så føle eg meg så mislykka som ikkje har nok amt til gullet vårt...(nei, eg syns ikkje andre e mislykka som ikkje amma i det heile tatt el som e avhengig av mme i tillegg til mm til vanlig e mislykka, men eg føle meg sånn sjøl likevel...så det va ikkje meininga å trakke på nåkken).

Fortsetter under...

Har ikke noen gode råd desverre, men det er kjedelig når det blir sånn!

Jeg hadde også fryktelig dårlig samvittighet første gang jeg måtte gi mme.

Du får bite tenna sammen og pumpe og mate så blir det nok bedre etterhvert. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...