Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #1 Del Skrevet 10. februar 2007 I går var jeg ute en tur sammen med mine venninner. utpå kvelden traff jeg han jeg var sammens med før (sammen i 6-7 år) Han flørtet vilt med meg hele kvelden, noe jeg synes var ubehagelig, sa masse feelings til meg ( det har han bestandig gjort) Det er 2,5 år siden det ble slutt og begge to ble samboere på nytt ganske raskt etter bruddet. De siste 2 årene vi var sammen hadde jeg ikke de rette følelsene for han, men brydde meg om han som en venn på en måte, derfor gjorde jeg det slutt. Han har bestandig sagt at det er meg han vil ha, men han skjønner at det aldri kommer til å skje nå etter at jeg fikkk baby, derfor er hun som han er sammen med en god nr 2 som han sa i går. Etter at han hadde sagt masse rart til meg,bla at han er kjempe glad i meg og om jeg vil komme tilbake så skulle han slå opp med henne med en gang osv, så sa han plutselig "jeg må si deg noe""dama er gravid og skal ha i september" Jeg ble helt sjokka, men ikke minst forbanna også!! Da hadde han flørtet med meg hele kvelden og også ringt og tatt kontakt med meg masse etter at jeg fikk babyen!! Jeg skjønner faktisk ingenting!! Jeg kjenner dette irriterer meg og har nesten ikke sovet i natt, jeg har absolutt ingen følelser for han, men jeg unner ikke han en baby!! Han maste veldig om barn når vi var sammen, men jeg ville ikke ha barn med han, så ikke for meg han som far. Han er veldig umoden og egoistisk + at han fester mye. Tenker også på dama til han, hun vet sikkert ingenting, har egentlig lyst til å si det til henne. Men det er kanskje ikke så lurt når hun venter barn med han? Det er veldig mye ikke hun vet!!! Hvordan hadde dere reagert om eks`n skulle bli pappa??? Jeg velger å være anonym nå... puhh godt å få det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 10. februar 2007 #2 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei! Hadde vel reagert med sinne jeg også om han hadde oppført seg sånn som dette Kanskje også blitt litt sjalu, selv om jeg absolutt ikke vil ha han, men det er jo litt rart dette med eks kjærester og sånn,,, hehe Men vær glad for at det ikke er du som skal ha barn med han og at du har det mye bedre nå ( noe jeg regner med du har?) Han er tydeligvis ikke helt god og vet ikke helt hvordan han skal oppføre seg!! Kanskje ikke så lurt å si det til henne,men om han er en drittsekk så finner hun vel det ut etterhvert!!! Nyt tiden med samboeren og babyen din:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 10. februar 2007 #3 Del Skrevet 10. februar 2007 Har et veldig godt forhold til eksen min (skal faktisk ut med han og dama i dag), så skulle de fått barn hadde jeg bare syntes at det var kjempekoselig Jeg skjønner ikke at du irriterer deg på dine vegne, men jeg skjønner at du gjør det på vegne av dama hans. Håper ikke det er mange gutter som er som han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 10. februar 2007 #4 Del Skrevet 10. februar 2007 Huff, da, dette hørtes absolutt ut som en umoden kar. Stakkars nye kjæresten hans. Klokt valg av deg å ikke få barn med denne karen her, i alle fall. Får håpe for nye kjæresten og babyen han skal få at han kanskje vokser opp litt når babyen kommer til verden. Jeg skjønner jo at du blir litt irritert for måten han oppfører seg på. Men jeg tror ikke det er noe lurt at du forteller noe til den nye kjæresten. Spørs vel også om hun eventuelt ville ha trodd deg, hun ville vel heller ha trodd at du var en sjalu eks... Men jeg tror jeg hadde tatt ett alvorsord med ham neste gang han kontaktet deg. Det må jo være slitsomt for deg med dette maset. Jeg hadde bedt ham om å slutte med det. Og så hadde jeg spurt om ikke han kunne ha prøvd å tenke på den ufødte babyen sin og vokse opp litt... Jeg er venner med eks'ene mine, jeg, men har ikke noe kontakt lenger, litt av hensyn til mannen min. (Hadde ikke likt det om han hadde hatt kontakt med sine heller...) Men om jeg skulle ha hørt at noen av dem hadde blitt far, hvilket i hvert fall en av dem har blitt, så hadde jeg bare blitt glad på deres vegne! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå