Bruble Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Leste nettopp noen innlegg hvor noen jenter sa det var både 11 og 19 ukers ventetid på vognene de skulle ha(andre merker). Da kom jeg til å tenke på... Er det leveringstid på EWSky? Må jeg få bestillt den snart hvis det er den jeg skal ha? Babyen kommer ikke før i juni, og hittil hat jeg ikke sressa med noe som helst av utstyr. Hjelp meg da jenter!
Selene Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Neida, de har de inne. I hvertfall her jeg bor. Regner med at de som venter på vognene er de som har bestilt OTH vogner, de er det lang ventetid på. De kommer fra New Zealand og det tar bl.a. 2,5 mnd med båt hit. Easywalker er lett å få tak i, men det kan jo tenkes det er litt ventetid på enkelte farger. Dog ikke mange uker ) Lykke til! )
Bruble Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2007 Tusen takk! Da trenger jeg ikke stresse noe mye med det nå. Jeg har bare totalt forelsket meg i en Limegrønn EWSky, men har enda fått sett den "live" eller prøvd den. Men er rimelig sikker på at jeg vi lha den da. Må bare få med meg gubben på bytur snart da.
sivuna Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Ville bare tipse deg om ei omtrent helt ny EW Sky på finn.no, ei venninne som har lagt den ut for salg. Ho har bare hatt den nå etter nyttår mener jeg, men den var visst ikke helt som hun hadde tenkt. Du kan jo spare endel om du kjøper den, svart, og bestiller bare bag utenom? Finnkode; 9361451 Anbefaler en kikk, den er omtrent ikke brukt!
Selene Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Den er lekker ja, nydelig farge. Så den live forrige uke og må si jeg ble en smule betatt jeg også ) Dra han ut av godstolen... he he ;o) Lykke til med shopping, er såååååååå gøy med ny vogn :oD
Bruble Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2007 Den er bare griselekker ikke sant?? Og den limgrønne fargen lyser skikkelig fint opp og er så fin kontrast til alle de svarte vognene som er her:p Trenger ikke dra han opp fra godstolen.. men han må få frigitt litt tid.. Han jobber så innihampen mye..
Mara76 Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Jeg var også helt begtatt av vognen etter å ha studert den på nett. Så den live i går. Ble litt skuffet:-( Selve vognen virker veldig solid og fin. God å trille. Men hang meg opp i at bagen var litt snål i fasongen syns jeg... syns hetta ga lite beskyttelse for vær og vind og lys..... pluss at man ikke kan vippe opp fothvileren på sportsdelen - og dermed blir det liksom ikke full liggestilling på lille nurket.. Æsj - skikkelig dumt å få sånn følelse, for jeg var SÅ gira på den... Men den lime-grønne fargen var knalltøff! :-)
Bruble Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2007 Jeg synes bagen ser ganske så grei ut.. At fothvileren ikke kan vippes opp, er jeg fullt kalr over, men ser ikke på det som noe stort problem... For jeg tror ikke denne vogna blir brukt som sovevogn... En dupp eller tre i den stillingen får gå etterhvert som junior vokser til.. men hvis han blir lik sin storesøster, så blir det lite soving i vogna... Men den er den eneste som hittil har stilt alle mine krav...
Bruble Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. februar 2007 Sivuna Vet du hvilken vogn venninna di har kjøpt i stedet for EW da? Siden den tok så stor plass i baggasjerommet? Den er jo en av de vognene jeg har sett som er minst sammenlagt.
Selene Skrevet 11. februar 2007 #11 Skrevet 11. februar 2007 Tja... det stemmer. Det er ganske spesielt utseende på bagen. Det er den fasongen som er "in" nå, bare se på Bugaboo vognene, nesten samme fasong der. At fothvileren ikke er regulerbar er helt klart ett minus, den er heller ikke regulerbar på de populære OTH vognene, veldig kjipt synes jeg, men de fleste synes ikke det er noe problem. EW har i hvertfall mer full liggestilling i forhold til OTH. Den limegrønne lyser definitivt opp, veldig frisk og fin )
Bruble Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. februar 2007 Som jeg sa, synes bagen ser fin ut..men den har nok større plass en softbagen i vogna som jenta vår har nå... Det med fothvileren er så som så... noe kan jeg godt di fra meg av "frynsegoder" på vogna. Er så gira på den limegrønne, fordi jeg vil stikke meg litt ut her...
Selene Skrevet 11. februar 2007 #13 Skrevet 11. februar 2007 Det er stor og god plass i bagen så det er definitivt ett pluss. Fothviler er helt greit, enig i at man kan si fra seg noe ) Lykke til, du får en flott og lekker vogn du helt sikkert blir kjempefornøyd med! )
sivuna Skrevet 11. februar 2007 #14 Skrevet 11. februar 2007 Ho har ikke kjøpt vogn enda.. jeg aner faktisk ikke hvordan den ser ut sammenlagt, ho har bare hatt den 1 1/2mnd eller noe. Men bagasjerommet ho snakker om er jo fryktelig lite også da så i en litt mer "normal" bil er det sikkert ikke et tema engang. Tror ikke ho helt vet hvilken vogn ho skal kjøpe om ho selger denne.. Så der lå en anna easywalker på finn et sted også, du får bare søke og se, om du skal ha vogna uansett er det jo endel¨å spare om du finner ei der, mange som bytter ut vognene etter null tid.. men husk å prute litt, de fleste har beregna at folk pruter....
Bruble Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 11. februar 2007 Har ei vennine som låner farmorens Micra(tror det var det) og hun får plass til en Emmaljugna scooter i den... så da begynte jeg jo virkelig å lure på hvor stor plass EW tar.. har sett bilder av den sammenlagt og den er ikke sååå stor.... Tviler på at vi kommer tilå kjøpe brukt.. gubben synes ikke stort om det visst....
sivuna Skrevet 11. februar 2007 #16 Skrevet 11. februar 2007 Noen har merkelig nok en slags "angst" for brukte ting... Som om det skulle følge med lus og lopper... Hihi, jeg har kjøpt brukt mange ganger, både vogn og anna, og synes det er kjempegreit. Det innebærer ikke stor riskiko for slitasje når vogna er så ny. Skal nå nevnes om venninna mi at på to jenter nå har ho hatt ca 15 vogner eller noe sånt, så en bør ikke legge så stor vekt på akkurat hvorfor hun skifter... Hihi. Jeg mener ihvertfall at det er flott å handle brukt på den måten, kan spare hundre og tusenlapper på et par mnd's bruk, men folk må jo mene hva de vil. Denne vogna er jo altså omtrent ikke brukt da.
Bruble Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #17 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har ikke så mye i mot å kjøpe brukt... er gubben som har det... men uansett så tror jeg det blir feil farge for meg:p Jeg VIL ha limegrønn.. hehe
sivuna Skrevet 11. februar 2007 #18 Skrevet 11. februar 2007 Hehe, kjenner til "MÅ ha akkurat DEN"-følelsen... Jeg er litt besatt av svart TFK-vogn for tida.. Håper gubben min skal til Nederland i vår.. DA kan en spare penger da.. MASSE. De koster jo griseri her hjemme..
Bruble Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #19 Skrevet 12. februar 2007 Har en tidligere nabo som kommer fra Nederland jeg.. så i værste fall så kan jeg kansjke spørre henn eom hun kan kjøpe for meg når hun skal nedover. Men sånn egentlig så er 6000 en grei sum for hele settet, med bag, sportsdel, myggnettinger og regntrekk...
sivuna Skrevet 12. februar 2007 #20 Skrevet 12. februar 2007 Åh, da kan du spare MASSE! Pass på at ho krever igjen Nederlandsk moms på vei hjem, og så sier de her inne (har spurt selv..) at alt lovlig du tar med inn for inntil 6000 slipper du å fortolle... Så jeg sitter og håper gubben drar dit i vår så jeg kan få meg en billig tfk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå