Sanna&Simen Skrevet 10. februar 2007 #1 Del Skrevet 10. februar 2007 Han som sier: "her kan jeg sove litt".....Satt og tegnet med Sanna idag da Simen sov.... Og så måtte jeg bare lukke øynene litt:) Og så da Simen lå på badegulvet å sprelte, måtte jeg bare lukke øynene litt:) Mens jeg venter på at innlegget mitt lagres.... Må jeg bare lukke øynene litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #2 Del Skrevet 10. februar 2007 Hehe...sånn føler jeg meg og innimellom..Tok meg lang tid å komme meg ut av senga 8 i morges etter å ha sovet 3 timer...måtte bare lukke øynene litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikken Skrevet 10. februar 2007 #3 Del Skrevet 10. februar 2007 Hihi... vi er flere i den klubben! For min del har livet blitt nytt og bedre etter at lillesnupp begynte å sove på eget rom. Nå sover vi hele natta alle tre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 10. februar 2007 #4 Del Skrevet 10. februar 2007 Jepp, kommer langt gjennom dagen med "power naps";-) Jeg er ikke noe flink til å sove på dagtid, klarer ikke legge meg å sove når Nora sover, men finner alltid noe å pusle med. Så nå tror jeg snart jeg har brukt opp søvnreservene mine (om noe slikt finnes...) - og putter innpå C-vitaminer for å unngå å bli mer syk! Er nok enklere å sove når mannen min er hjemme på dagtid i helgen, men vil jo gjerne være med barna mine på dagen, når de først er hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå