yret Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 Er det noen som har noen gode tips til bøker for førstegangsforeldre? Barnets utvikling, stell, amming osv. osv.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Mamma for første gang av Gro Nylander er en fin bok synes jeg. Lettfattelig og koselig.
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Knis...hvis du ikke er ute etter noe kjempeseriøst, så anbefaler jeg "denne side opp". Det er en bruksanvisning for babyens første år. Husker ikke hvem som har skrevet den. Morsom hvertfall;)
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har mange bøker. Liker de av Gro Nylander (På vei, og Mamma for første gang). Ellers har jeg en engelsk en som heter the Pregnancy Bible, er kjempe tykk og full av fine bilder og illustrasjoner, som jeg tar en titt i til stadighet. (bestilte den på www.amazon.co.uk - barnefraen er engelskspårklig, så ville ha noe meget informativt som også han kunne lese). Gro Nylanders bøker har ikke noe særlig med bilder/illustrasjoner, men er god lesning. Den fra Jordmor Siri er ok, men ikke på høyde med Gro Nylandres bøker. Så Tanum solgte Gro Nylander til halv pris på nettet. Anbefales!
VinterSol+2 Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 hihi.. vi er også førstegangs, og har fått oss en bok som heter "den store babyboken" Kjempepraktisk! Litt sånn bildeleksikonaktig, men der står det meste om det meste.. litt gamle bilder og sånn, men overlever du 80-tallsfrisyrer er den til å anbefale! Tar deg med i svangerskapet skritt for skritt, samt alt av barnesykdommer, hvordan løfte en baby, osv osv.. skikkelig baby-for-dummies! Er en annen bok vi hadde tenkt å skaffe oss etterhvert og.. (min mann er ingeniør, og han falt for denne.) Det er en liten håndbok, som forklarer baby som en bruksanvisning fra IKEA eller til LEGO... "her putter du inn maten" "det gjør du sånn"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå