Gå til innhold

blonde babe!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

kommer fra harstad, men bor sammen me kjæresten i bergen i år. første pp, tok en stund før æ klarte å overtale gubben. men han har allti hatt lyst på barn, så d va bare å få han over terkelen:) nå e han nestn like spent som mæ. e 4 daga over ikm, men testa negtivt på onsdgan. så nu e d bare å vente å se. skal teste på nytt på torsdagen

hvor kommer dere fra? å når har dere ikm? syns vi unge prøvere må holde sammen. alle tror at når man blir så tidlig gravid som 20 å yngre så e d ikke planlagt å vi bi ikke gode mødre. hmmf. tror unge mødre e like bra som de som e litt eldre, om ikke enda bedre:P:):):):):)

æ krysse fingran før oss:)

Det e bare bullshitt at vi ikke e så gode mødre enn dei som e eldre!!

jeg fikk dattra mi når jeg bare var 16 år gammel.

og no e ho 2 år, og hun er helt nydelig og såå snill:-) oppfører seg utrolig pent:-) jeg leker med hun og koser med hun 24/7.. det har jeg gjort siden hun var nyfødt.. så ingen må komme her å si noe sånnt ass!

nope, jeg jobber ikke.. er hjemme på fulltid:-) kjempekoos:-)

samboeren min jobber.. det er ikke vits for meg å nbegynne å jobbe nå, når jeg prøver å få flere unger.. hehe..

jeg kommer fra ålesund... lr ikke akkuratt der, men litt uttafor..

vet ikke om jeg har bilde av henne på denne pcn fordi jeg har nettopp skiftet...

så deilie da:) håpe åsså på at vi skal få julene til å gå rundt slik at æ kan være hjemme. har tenkt litt på at æ kanskje kunne være dagmamma til en til, så bi d jo litt i tillegg til kontantstøtta:)

samboern min skal starte på juss studie til høsten (iallefall plan), så nu prøve æ å jobbe for live, sånn at æ får litt fødselspenga. men jobber bare som vikar i barnehage så e liksom aldri sikra noe jobb, men håper d skal bli litt iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...