lille-snupp Skrevet 10. februar 2007 #1 Del Skrevet 10. februar 2007 Her i gården går det i vaske-annvisnings-lappene på ting!!! de koses og kjæles med, suttes og slafses på... Kosedyr, kosekluter og sånt er totalt uinteressant.. vaskelappen i mammas truser er derimot toppers!! vurderer å klippe av alle såne lapper og feste på en klut, så slipper synne å ligge med mine truser i leikegrinda for å sove:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #2 Del Skrevet 10. februar 2007 tommel og koseklut... men liker også slike vaskeanvisning-lapper ja:-) Er spesielt flink til å finne den i dyna (som er gjemt under sengetøyet...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #3 Del Skrevet 10. februar 2007 Kosekluter og genseren min i senga si:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 10. februar 2007 #4 Del Skrevet 10. februar 2007 Hår, hånden går opp i håret med en gang en eller annen holder henne! Ellers er hun glad i alt som lager lyd, ja! Og vaskelappene er jo mer spennende enn kosedyret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 10. februar 2007 #5 Del Skrevet 10. februar 2007 Hår, øyne(litt synd at jeg har øyekatarr nå igjen ,for da får hun ikke ta så mye i ansiktet mitt), myke kosedyr, detaljer på leiker som vaskelapper og sokkene hun har på seg - de blir fort våte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå