Gå til innhold

emaljunga duo edge/city vs brio combi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blandt mine venner er de med emmaljunga veldig fornøyde med den, håndtak som vendes "on the run" er praktisk. lune solide vogner lite slark, noen er et par år gamle og like gode som 07 modellene i understellet. de med brio sliter etterhvert med at sportsvogndelen slarker, full liggestilling er ikke flat, først hellte hele vogna mot bena, når barnet ble tyngre heller den mot hodet. den er heller ikke tett når du fester trekket og kalesjen, det blir glipper i tekket på sportsdelen........

vet jo ikke om det gjelder alle brios modeller, men det er kjedelig med slitasjeskader som ikke vises før etter et år. ser på bruktmarkedet at brio stuper raskt i pris, mens emmaljunga holder seg godt og sjelden går for halv pris ; ))

Skrevet

duo er en større bag enn city og er herved anbefalt - barnet kan ha den lengre........

Skrevet

Hører veldig mye bra om emmaljunga duo edge, til nå ikke hørt noen som ikke er fornøyd. Den har veldig stor og god bag for dem som synes det er viktig.

Om jeg skulle kjøpt ny vogn nå hadde det blitt city cross, som er en mindre og mye lettere vogn. Synes at de største vognene fort blir store og tunge å ha med seg. Fungerer veldig bra som babyvogn, men blir for stor i lengden. For oss var det heller ikke viktig med så stor bag. Har vårbarn, og han ville opp og sitte lenge før bagen ble for liten.

Men jeg har brio kombi selv, og er faktisk veldig fornøyd med den (selv om jeg hadde kjøpt emmaljungaen hvis jeg skulle hatt ny nå).

Kjenner ikke igjen det hun over skriver.

Vogna vår har helt flat liggestilling, god sittestilling, ingen slark i understellet eller håndtaket, håndtaket kan vendes, og den blir helt tett og god med fottrekket på.

Kvaliteten er det ingenting å si på her, det er en 05 modell.

Fordelen med briovognen er at den er noe billigere enn emmaljunga duo edge. Er vel ganske lik city crossen i pris.

Skrevet

får du fotposen helt rundt sportsdelen så den overlapper??

hvilke trykknapper fester du den i da, min venninde får åpning mlm ramme og trekk og mlm kalesje og ramme.....

Skrevet

Har Brio kombi og er superfornøyd! Skikkelig kvalitetsvogn! Anbefales! Emmaljunga har jeg ingen erfaring med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...