Gå til innhold

Dersom babyn din hadde vært motsatt kjønn av det den er....


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Hva skulle h*n hete da?

 

Vi fikk jo vite på ultralyden at det var en Simen der, men hadde jo før det skrevet en liten navneliste.... Der sto det: Linnea, Sunniva og Nora:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs om staten hadde måttet gi navn da... vi hadde absolutt ingen guttenavn vi var enige om. Mads stod på lista vår som det nærmeste vi var enig i... Jeg kunne tenkt meg Johan eller Jonah (etter farfaren min og mormoren min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde ikke noen navneliste, vi - tok lang tid før lillemor her fikk navn! Da vi valgte, sto det mellom Maria, Johanne, Nora og Ingrid. Jeg synes Ingrid er et nydelig navn, men det heter også min eks-svigerinne (som jeg har et godt forhold til, men min bror og hans nye kone har et svært anstrengt forhold til...) så da valgte vi for å beholde familiefreden;-)

Og jammen fikk jeg inn et dobbeltnavn på sisteungen også:-) En liten bonus til meg!

Av guttenavn er jeg glad i Martin og Herman, jeg - men jeg måtte nok ha gått gjennom navneboka der også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene (etter min mamma).

 

Litt kjedelig at navnet ligger høyt på navnetoppen. Men dersom vi får jente neste gang blir det ei lita Helene... (Og mamma håper selvfølgelig veldig på at vi skal få jente!!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde ikke hatt peiling visst det hadde blitt jente.

var litt inne på Mathea,Nora og Leah...men vi var ikke enig om noen av dem,så det var bra dt ble en gutt. Men han var navneløs ganske lenge han å:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde vi alltid en magefølelse på at Synne var gutt, så vi kalte henne Snorre i nesten 9 mnd... Så feil kan man altså ta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...