Sanna&Simen Skrevet 10. februar 2007 #1 Del Skrevet 10. februar 2007 Hva skulle h*n hete da? Vi fikk jo vite på ultralyden at det var en Simen der, men hadde jo før det skrevet en liten navneliste.... Der sto det: Linnea, Sunniva og Nora:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppelill Skrevet 10. februar 2007 #2 Del Skrevet 10. februar 2007 Levine eller Hanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 10. februar 2007 #3 Del Skrevet 10. februar 2007 Tobias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 10. februar 2007 #4 Del Skrevet 10. februar 2007 Teodor (evt bare Teo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #5 Del Skrevet 10. februar 2007 Spørs om staten hadde måttet gi navn da... vi hadde absolutt ingen guttenavn vi var enige om. Mads stod på lista vår som det nærmeste vi var enig i... Jeg kunne tenkt meg Johan eller Jonah (etter farfaren min og mormoren min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #6 Del Skrevet 10. februar 2007 Morten eller Emil:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 10. februar 2007 #7 Del Skrevet 10. februar 2007 Sunniva - etter lillesøsteren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 10. februar 2007 #8 Del Skrevet 10. februar 2007 Å! Samme som deg, jo sanna&simen! Du har god smak i navn, altså ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 10. februar 2007 #9 Del Skrevet 10. februar 2007 Vi hadde ikke noen navneliste, vi - tok lang tid før lillemor her fikk navn! Da vi valgte, sto det mellom Maria, Johanne, Nora og Ingrid. Jeg synes Ingrid er et nydelig navn, men det heter også min eks-svigerinne (som jeg har et godt forhold til, men min bror og hans nye kone har et svært anstrengt forhold til...) så da valgte vi for å beholde familiefreden;-) Og jammen fikk jeg inn et dobbeltnavn på sisteungen også:-) En liten bonus til meg! Av guttenavn er jeg glad i Martin og Herman, jeg - men jeg måtte nok ha gått gjennom navneboka der også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 10. februar 2007 #10 Del Skrevet 10. februar 2007 Helene (etter min mamma). Litt kjedelig at navnet ligger høyt på navnetoppen. Men dersom vi får jente neste gang blir det ei lita Helene... (Og mamma håper selvfølgelig veldig på at vi skal få jente!!) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 10. februar 2007 #11 Del Skrevet 10. februar 2007 vi hadde ikke hatt peiling visst det hadde blitt jente. var litt inne på Mathea,Nora og Leah...men vi var ikke enig om noen av dem,så det var bra dt ble en gutt. Men han var navneløs ganske lenge han å) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #12 Del Skrevet 10. februar 2007 Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-snupp Skrevet 10. februar 2007 #13 Del Skrevet 10. februar 2007 Her hadde vi alltid en magefølelse på at Synne var gutt, så vi kalte henne Snorre i nesten 9 mnd... Så feil kan man altså ta:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #14 Del Skrevet 10. februar 2007 Adrian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bussi Skrevet 10. februar 2007 #15 Del Skrevet 10. februar 2007 Vi var mildt sagt veldig usikre på jentenavn, men det vi var mest enige om var Sofie =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 11. februar 2007 #16 Del Skrevet 11. februar 2007 Stina eller Kristin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 11. februar 2007 #17 Del Skrevet 11. februar 2007 tobias her:o) trudde så og sei heila tio at da var gutt da blei, men ut kom alexandra..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
18.juli/29juli Skrevet 11. februar 2007 #18 Del Skrevet 11. februar 2007 noah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå