annalovinda Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 vt d går omgangssyke,og inatt var jg skikkelig kvalm og kastet opp og veeeeldig vannete avføring.har termin imorgen.er dette omgangsyke eller hender det at dette kan være ett tegn på fødsel??det har gitt seg nå,det var bare inatt..
annalovinda Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. februar 2007 det virker vel ikke negativt inn på barnet selv om man kaster opp ett par ganger som jg gjorde??kjenner jo ut som man presser hele ungen i stykker når man spyr....he he he
2_TETTE Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 Hei Sånn hadde vi det her hjemme en natt også..var omgangssyken. MEN jeg tålte det dprlig...ble dehydrert av bare ett døgn og måtte legges inn på sykehus i en fei... Så DRIKK DRIKK DRIKK maaaaasse vann nå, så mye du klarer så du får nok krefter til fødsel... Bare tips...
Sørland-snuppa Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 hei. neida det er ikke farlig. jeg lå selv i jula med spysyka og spydde i ett i 12 timer.jeg ringkte legevakta på morgenen. der sa de at det ikke var noe fare for barnet. men om jeg gikk resten av dagen og ikke fikk i meg noe veske, så måtte jeg ringe tilbake. jeg begynte ettervert på ettermiddagen og kunne holde på vanne jeg drakk. men huff...stakars deg. det er helt grusomt og ligge med spysyka. får virkelig håpe at fødselen ikke begynner på noen dager, så du kan komme til krefter igjen først. jeg tror ikke dette har noe med fødselen og gjøre. men det går en hel masse forskjellige virus nå og hører hver dag om mange som er syke. jeg er selv veldig forkjølet.
annalovinda Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2007 hei 2 tette..tak for svar.jg kastet opp 2 ganger bare,.men er fortsatt uggen og magen rommler skkikkelig,akkurat som tarmene skylles...
2_TETTE Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Akkurat slik hadde vi det også..jeg spydde kun et par ganger og magen rumlet noe alldeles forferdelig.... Bare få i deg nok væske!!! Elles er det IKKE fare for babyen. Hos meg tok den alt så jeg fikk ikke noe væske...
Lykkelig! :) Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 Det er vel ikke uvanlig med løs mage/ diare litt før fødselen. Akkurat som tarmene tømmes for å gjøre best mulig plass til babyen. Men oppkast har jeg ikke hørt er vanlig. Ikke annet å gjøre enn å vente og se. Drikk mye og samle krefter...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå