Gå til innhold

Ikke test om natten...

Anbefalte innlegg

... for da du ikke sove igjen hvis den er positiv...:)

Våkna i natt og måtte så tisse. Jaja, tenkte jeg, da tar jeg testen med en gang. (må ta den når jeg må veldig tisse, hvis ikke er jeg redd jeg bommer på staven med det jeg får ut;) Og hva ser jeg? Jo, en loddrett strek!!! (etter tre negative tester!) Riktignok litt svak, men en strek er da en strek? Ikke lett å sovne da igjen nei... Lyst til å teste en gang til for å være heeelt sikker, men har bare en test til liggende, men den har jeg lyst til å spare til sambo kommer hjem imorgen.

Blir nok ingen alkohol på meg ikveld nei :) Det kiler i magen.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8168638-ikke-test-om-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

TakkTakk:)

Har hatt litt murringer i magen, småvondt i ryggen, har følt meg veldig oppblåst nederst i magen, litt svimmel/skallebank og humørsvingninger, men mye av dette kunne jeg like gjerne hatt uten å være gravid. Så nå er det bare å håpe at den lille klorer seg fast i 9 mnd... Er helt i min egen verden jeg nå :)

Annonse

Det er nok etter, men egentlig vet jeg ikke når ikm`en min var/er. Første pp etter pilleslutt ser`u, og har alltid hatt ustabile sykluser. Alt fra 21 dager til maaaaange fler. Men første gang jeg testa(med cb, ikke digital) var på 27.dag i sylkusen. Den var negativ. Ventet en uke, testa igjen (også cb), og da kom det opp en svaaaaaaak strek en stund etter 10min. Regna den for ugyldig, og tok en til dagen etter(dette var qr). Den var veldig negativ. (dette var altså forrige helg) Så tok jeg igjen idag, og der kom streken, ikke kjempesterk, men tydelig nok, etter ca 3min :)

Så regner med den positive testen kom etter ikm (når den enn måtte være)

Over ikm du eller?

Er en god stund etter...i tillegg fikk jeg en mensblødning også, riktignok litt annerledes, men dette kan jo ha med pilleslutt å gjøre. Likevel føler jeg meg gravid...testa i dag med cb, og den vannrette streken var ganske tydelig....så tre prikker loddrett, men er nok for opptimistisk å tro at dette kan bety noe :-) Men man håper jo alltid...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...