Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 10. februar 2007 #1 Skrevet 10. februar 2007 God morgen !! Hvordan går det med deg, har du testet? Venter spent.... Du er prøver, ikke sant ? Eller har du bare vert "uforsiktig" ? (leste profilen din )
BarnNr.4 :) Skrevet 10. februar 2007 #2 Skrevet 10. februar 2007 Heey;-) tok test i dag tidlig.. men det var så vidt den posetive streken kom fram... så ej må nåkk vente noen dager til.. hehe.. nope, jeg er prøver;-) det var planlagt å få Emilie;-)
BarnNr.4 :) Skrevet 10. februar 2007 #3 Skrevet 10. februar 2007 neeei!! no kom det noe blod lignende greier ut!! tenk om tr har komt på besøk!! det vil ej ikke.. off.. da gir ej opp!
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2007 HEY !! Den ble positiv? Svak strek er også positiv da !! Hva skjer???
BarnNr.4 :) Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 fatta ikke at det går ann.. fikk mensen!!!! klikka!! jeg som trodde at no var ej gravid, for det kom en veldig svak posetiv! men da får ej prøve å bli det igjen etter dinna uka her..
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2007 Uffff....... Det var dumt. Det er nå vi skal håpe at jeg IKKE er gravid.... Krysse fingrene for det:/ Lykke til videre..... Det sitter nok til slutt skal du se:) Natta !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå