Gå til innhold

Når stod dere opp i dag?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Klokka fem våkna vi,litt uvanlig, prøvde å få henne til å sovne igjen, men det var håpløst. Hun er jo så snill da, skjønner at vi vil det skal være natt, og ligger litt stille, pludrer litt. Men etter 20 min skjønte jeg at jenta var umulig å få til å sovne igjen, så vi stod opp. Klarer ikke sove på dagtid igjen heller, prøvde en halvtime nå, men så lagde jeg kaffe i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Simen våkna halv sju idag...Syns det var tidlig jeg da! OG han "snakka" så høyt at både storesøster og pappan også sto opp:) Så her har det vært livlig på mårran:) (pappan skulle på jobb da, ellers hadde han nok sovet:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

madelen vokner mella halv 8-8..i dag 8!

5 var tidlig?! e jo natta da for oss. Men e jo ikke så mye å gjøre når dem bråke og vil opp. Når æ va liten sto æ opp 5... skjønne ikke at mamma og pappa klarte det. da la dem vel sæ tidlig,montro?! gjør du det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt våknet kl 8, så fikk han en flaske og sov videre til 9.30. Da stod pappaen opp og jeg sov en time til :) Dejli lørdagsmorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ammet i seks-tiden og så la vi oss til å sove igjen. Og stod ikke opp før kl. 10!! Var helt sjokka når jeg så på klokka...9 er vanlig da...så jeg er jo uansett bortskjemt med å få sove på morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært våken 3 ganger i natt for amming, og siste ble tatt i sengen, ja! Våknet 8, sendte familien opp i stua kl 8.30, og fikk slappe av i sengen til 9.30! Ikke så galt, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten våkna 6, men far stod opp... Så jeg våknet av at Karsten kom opp i senga 7.30... Småslumret litt mens han lå og ikke ville sove, så stod opp i åtte-tiden... Har ofte fått sove litt lenger, så jeg syntes det var brutalt tidlig på en lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosj, så heldige dere er da! Legger henne klokka ni, synes ikke vi kan legge henne seinere heller(forsåvidt vil hun legge seg selv i den tida også). Vnligvis våkner hun klokka seks eller litt seinere. Synes det er greit jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...