Gå til innhold

-carina-! hvordan gikk første natt på eget rom??

Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen!

Joda, har vært våken en stund, men Karsten er flink til å underholde moren sin, så blir sjelden mye DIB på meg mens han er våken... :o)

Første natten gikk veldig bra, den. Karsten tøyser veldig med dagsøvnen sin, men på kvelden/natten er han grei å legge. Så han ble lagt i sengen sin som vanlig i går kveld, natta og jeg gikk ut av rommet. Ikke noe tøys der. Har ammet fem ganger i natt (som vanlig), men hver gang sittende på stol ved siden av. Blitt lagt tilbake i sin egen seng uten store protester og sovet søtt videre.... Klokka seks var det morgen!! (Men far stod opp, så jeg fikk sove til 0730!) :o)

Tror faktisk han sov bedre på eget rom, for vanligvis så bruker han å være våken en time og så er han trøtt igjen. I dag har han holdt det gående helt til nå... Og nå begynner det som også er spennende. Har brukt å legge ham i vår seng og amme ham i søvn. Men siden han snart er stor nok til å krabbe ut av senga så må jeg jo slutte med det. Så nå har vi lagt ham i egen seng for at han skal ta dagsøvnen sin... Stille og rolig fra rommet hans foreløpig... *krysse fingre*

Men var veldig spent på natten i natt. Barnerommet ligger såpass langt unna foreldresoverommet, så vi er avhengig av babycall for å høre ham på natten. Litt skummelt dersom det skulle skje noe med den! Men alt vel så langt!!

Føljetongen fortsetter i morgen tidlig... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo lovende ut :-) Ville bare si til deg at Maja sover mye bedre med dagsoving i senga si enn ute på tur... Hun har alltid vært enkel å legge for kvelden og det ødela ikke noe at jeg lot dagsovingen også foregå i senga...

Lykke til i fortsetningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskningene jenter! :o)

Nattsovingen gikk som sagt greit, men dagsovingen fikk vi ikke til... Men vi får fortsette å prøve! Er bare så lett å gi seg, når man vet at han sovner når vi legger ham i vogna og går tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...