Gå til innhold

Gooood morgen:)

Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Planer for dagen da? Her skal vi ut i snøen etterhvert hvis det ikke blir for kaldt. Og sikkert pakke litt mer flyttelass. Og så blir det nok litt dibbing innimellom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Riktig god morgen! Jeg vet bare at jeg vil dra ut med Ingrid i dag, for nå har vi vært hjemme hele uka med unntak av handleturer. Hun trenger et besøk snart,sosial som hun er, så kanskje vi tar en tur til mormor og morfar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen til deg også!

Ja, ja, er vel ikke morgen nå lenger akkurat, men... Først nå jeg har hatt tid til å dibbe litt... :o)

Som du så av det andre innlegget mitt så våknet Karsten 06 i dag morges. Og vi forsøke på å la ham sove i egen seng og i vogna, men til ingen nytte. Endte opp med at vi måtte ut og gå tur. Så han sovnet ikke før klokka var nærmere halv ett... Får nå håpe han sover en stund i alle fall! Nå har vi i hvert fall vært på senteret og gjort unna lørdagshandlingen. Koselig å gå sammen til butikken for en gangs skyld. Som regel tar jeg med meg det vi trenger når jeg er ute og triller med Karsten. Eller så stikker Sten innom med bilen etter jobb for å få med seg større mengder. Så det går måneder mellom hver gang vi rusler i butikken sammen...

Nå skal vi slappe av litt mens Karsten sover. Så blir det å få vekk litt hybelkaniner og annet småpjusk av husarbeid. I ettermiddag/kveld får vi besøk av et vennepar. Hjemmelagd pizza og brettspill... Koselig!

Og før jeg ble ferdig med å skrive så var det en liten en som rakk å våkne! Ja, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood ettermiddag!

Planene her er å spise mer C-vitaminer;-) Nora sover inne i gangen, er for snørrete til å sove ute idag. De andre ungene tegner... Og mannen har reist ut med en kamerat for å kikke på et eller annet på Sportshuset! Tenk om han kjøpte en morsdagsgave, du!

Jeg må vel en liten tur nedom butikken for å handle morsdagsgave til min mamma!

Ellers en skikkelig slappav-dag! Nydelig vær ute, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...