Gå til innhold

Spm. ang. brystvorter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg nok ikke har vært den som ivrigst har studert brystvortene mine selv etter at jeg ble fem år.. Men i dag syntes jeg at jeg så noe som ikke har vært der før ("faren" er selvfølgelig at siden jeg ikke har studert dem så nøye før, så kan det jo hende det har vært der hele tida).

Er gravid i 15. uke, så synes det er litt tidlig å se eller merke noe til melk, ja. Men man tenker jo sitt likevel. For inne i "sprekkene" på brystvorten (ikke areola - det rundt, men bare selve brystvorten) er det som om det er noen hvite "hudormer".

Er det noen som vet noe om disse?

Hatt dem selv? Er det en del av graviditeten? Jeg er liksom redd for å få sopp, jeg. For det har jeg til tider vært plaga med "over alt" ellers (bein, øre, nese, vagina, osv.. er rene sopp-haven..) Men jeg gidder

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he jeg å har sånne hvite greier i sprekkene på brystvorta til tider, fikk det vel i uke 17-18 eller noe. Og det er helt normalt :) Husker jeg spurte søstern om hun hadde det når hun var gravid, og det hadde hun...

Nå kan jeg til og med klemme ut litt blank væske.. Så det er nok bare kroppen som gjør seg klar til å amme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...