Gå til innhold

September: min gutt liten eller?;)


*toppris*

Anbefalte innlegg

på 5 mnd kontrollen akkurat på dagen var han 7320g og 67,5cm... hehe, har ingen uroligheter rundt det selv om hs syns han kunne hatt litt mer kjøtt på bena;) hehe... syns alle andre er tyngre osv... hmhm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eline var 6910 og 67,5 cm... (3 dager før) Og hun ligger bittelitt under den midterste kurven for jenter. Lengden er litt lengre da;) Gjennomsnittet var ca 65.

Jeg spurte om jeg skulle ha olje i middagen hennes (hjemmelaget), men det var kun de som var litt undervektige:) Så min hs mener visst noe annet enn din hs i og med at Eline er lettere og like lang:) Ikke akkurat noen tungvektere noen av dem:) Selv om gutter gjerne er litt tyngre da...

 

Jeg er ikke bekymret. Hun ser ut til å ha det bra! Jeg synes det er det viktigste.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min var 6750, og var helt på kurven.

Hun var 64 cm lang.

 

Som de sier; de fyller seg selv helt fra topp til bunn :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg har en ganske stor gutt. På 4mnd kontrollen (han var da 4mnd + 2 uker) veide han 8280g og var 67cm lang. Følger sin kurve, bare litt over gjennomsnittskurven. En gutt i gruppa vår er født 11 dager etter min, og har hele tiden vært 1-2kg lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten min var 7910 og 66 lang på 5 mnd kontrollen. Sønnen din er jo lenger en min var ved 5 mnd så det gjør nok at han ser "tynnere" ut. Sikkert ikke noe i veien med han, får han grøt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min var ca 8300 og 70 cm på 5mnd veiing, men han er større enn alle de andre på grupa, så synes ikke din høres spesielt liten ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gutten min var 6940gram og 69,5 lang ti dager før han fylte 5 mnd. han har siden fødsel vært lang og tynn og siden han følger sin egen kurve fint så har helsesøster aldri kommentert vekten hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...